Mar10n Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hei, jeg har kjøpt meg ny CPU kjøler (Nocuta NH-U12) og jeg har et lite problem. CPUen ligger på 45 grader idle, men når jeg kjenner på kjøleren, kan den umulig være over 30 grader. Hva gjør jeg? Hva har jeg gjort feil? Jeg brukte goopen som fulgte med, burde jeg brukt en annen?CPU: Intel Pentium D 3,2 GHz. Takk for alle svar! -Martin Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Det er en helt normal temperatur, ingenting å være bekymret over. Temp på kjøleren er aldri like varm som CPU. Lenke til kommentar
Mar10n Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Men hvor mye kan jeg klokke den opp da? Hvor mange grader idle kan det være før jeg ikke må klokke mer? -Martin Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Mar10n: Det er individuelt fra CPU til CPU, idletemp bør iallefall ikke overstige 60C synes jeg. Lenke til kommentar
Mar10n Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Ok, takk skal du ha! Da lærte jeg litt i dag og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå