Gå til innhold

PS3 får ikke Entitlements (Achievements) likevel

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man spiller vel spill for å nyte spillopplevelsen og innholdet ikke for å sammenligne størrelsen på sin E-penis med andre?Latterlig konsept spør du meg. Høy Gamer Score= Get A Life!

Blir litt som å sitte en hel natt og svare på alle innlegg på diskusjon.no bare for å få det til å se ut som man er en erfaren debatant.

7120885[/snapback]

Posthore ftw!!

Eg er enig eg altså, greit egt spillte GoldenEye for å få fatt på alle cheats/maps etc. Men det var da spillet virkelig kunne få meg til å sitte ved konsollen uavbrutt. Det er ikkje tilfellet i dag,

Lenke til kommentar
Achievments fulgte jeg med på i starten. Kjøpte tom. 2-3 spill kun for å få disse poengene. Men siden det er så utrolig lett å bare laste ned saves som booster poengene så er vel meningen borte hvis man ville sammenligne med venner...

7124992[/snapback]

Kommer an på hva slags venner man har da...

Lenke til kommentar
Men siden det er så utrolig lett å bare laste ned saves som booster poengene så er vel meningen borte hvis man ville sammenligne med venner...

7124992[/snapback]

Laste ned saves, sier du? Hvordan gjør man det? :hmm:

Ikke at jeg har noe interesse av å gjøre det, men er nyskjerrig på hvordan det fungerer.

Lenke til kommentar
Men siden det er så utrolig lett å bare laste ned saves som booster poengene så er vel meningen borte hvis man ville sammenligne med venner...

7124992[/snapback]

Laste ned saves, sier du? Hvordan gjør man det? :hmm:

Ikke at jeg har noe interesse av å gjøre det, men er nyskjerrig på hvordan det fungerer.

7125281[/snapback]

360 Game Saves, de som laget siden her burde ta seg en tur i skammekruken :realmad: (jeg høster points på ærlig vis, selvfølgelig ;) )

edit:leif

Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar
Achievments fulgte jeg med på i starten. Kjøpte tom. 2-3 spill kun for å få disse poengene. Men siden det er så utrolig lett å bare laste ned saves som booster poengene så er vel meningen borte hvis man ville sammenligne med venner...

7124992[/snapback]

Så utrolig lett er det vel ikke, så vidt jeg vet må man fortsatt koble harddisken/minnekortet opp mot en pc, og dette er vel noe som 96% av alle som har 360 ikke gjør. Men siden man vet at det alltid fins noen som jukser, så er det vel ikke så jævlig fristende å prøve å nå toppen iallefall.

Lenke til kommentar

Har egentlig aldri skjønt poenget med achievments, regner med det er for å få folk hekta. Blir litt av de samme avhengighetsmekanismene som i wow og stats i BF2, prøver å unngå slikt.. for alt i alt er det bare bortkasta tid for å få et tall til å bli høyere ( selv om jeg regner med du kan kjøpe div. ting på Live med disse poengene?)

Men jeg skjønner at folk syns det er moro, jeg kan være litt sånn selv av og til. :roll:

Lenke til kommentar
Sier meg enig med Polluks, etter hva dere sier om hvordan achivments-poengene virker på dere så får jeg en wow/bf-wibe :) noe som ikke teller posivtivt.. Men,men.. for meg blir ikke dette noe tap ihvertfall..

7131506[/snapback]

Hvorfor er det ikke positivt å få max ut av spillene sine? Det er selvsagt forskjell på achievements, men det samme gjelder jo gode og dårlige spill. Jeg tror aldri jeg ville gått for SA ranking på 5 missions på normal, expert OG pro på hitman om det ikke kom fram at jeg hadde klart noe.

Om noen laster ned saves så bra for de, personlig gjør jeg det for moro skyld og for å teste meg selv. Og selvfølgelig litt vennskapelig konkurranse.

Lenke til kommentar
Sier meg enig med Polluks, etter hva dere sier om hvordan achivments-poengene virker på dere så får jeg en wow/bf-wibe :) noe som ikke teller posivtivt.. Men,men.. for meg blir ikke dette noe tap ihvertfall..

7131506[/snapback]

Hvorfor er det ikke positivt å få max ut av spillene sine? Det er selvsagt forskjell på achievements, men det samme gjelder jo gode og dårlige spill. Jeg tror aldri jeg ville gått for SA ranking på 5 missions på normal, expert OG pro på hitman om det ikke kom fram at jeg hadde klart noe.

Om noen laster ned saves så bra for de, personlig gjør jeg det for moro skyld og for å teste meg selv. Og selvfølgelig litt vennskapelig konkurranse.

7131538[/snapback]

Vel.. med wow/bf-wibe tror jeg kanskje han mener det jaget det er i disse to spillene etter å ha best mulig stats og best mulig utstyr. Når man kun fokuserer på dette undergraver man den egentlige spillgleden.

For all del, de som syns det er givende å gjøre alle slike achievments må jo få lov til det. Som sagt kan jeg forstå at man kan bli hektet. Men personlig syns jeg det virker litt meningsløst og litt på siden av det essensielle.

Lenke til kommentar

7131506[/snapback]

7131538[/snapback]

Vel om du trenger en score for å få max ut av spillene dine, så helt ok.. Jeg sier at det skremmer meg litt når folk MÅ få maks Score osv for å føle at de har fått noe ut av spillet. Jeg spiller spill på nytt med høyere vanskelighetsgrad for å utfordre meg selv, ikke for at andre skal kunne se hvor god jeg har hvert.

Lenke til kommentar
Gamerscore er ikke så viktig, med mindre man er ekstremt opptatt av å konkurrere med vennene sine. Men det å få en achievment er hyggelig, omtrent som å få en liten klapp på ryggen for godt utført arbeide.

7132048[/snapback]

Der sa du det, gamerscore'n min kan være 0 for alt jeg bryr meg om. Kan godt være hemmelighets stemplet for alle andre og, men er litt greit å få litt ros for en godt utført jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...