Arsenal_RULES Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ville dere anbefale meg å selge hele datamaskinen i ett, eller løse datakomponenter? Hva vil sannsynligvis tjene mest på? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Kommer helt ann på maskinvaren, men jeg ville helst ha solgt hele greia med en gang. Tar nok lengre tid å få solgt løse komponenter (kabler o.l) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Selg alt samlet og bli kvitt alt samtidig. Mvh Erling Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Ett år gammel datamaskin. HK - MSI 754 (helt ny) CPU - AMD 3000+ MINNE - 3200 1024ram SKJERMKORT - Gainward 6600 GT harddisk - 250gb STRØMFORSYNING - 350watt (helt ny) KABINETT - ganske tøff gamerkabinett Jeg skal enten oppgradere datamaskinen, eller kjøpe helt ny. Om jeg skal kjøpe helt ny datamaskin, da selger jeg hele den gamle datamaskinen. Om jeg skal oppgadere datamaskinen, selger jeg kun, HK, Skjermkort, Minne. Endret 21. oktober 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå