raid2 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Noen som veit hvor man kan finne Beef Jerky (tørket kjøtt)? Etter å sett så mange amerikanske filmer, så ble jeg litt nysgjerrig på hvordan det smaker.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 De har det på enkelte ICA-butikker... 20kr elns. for nesten ingenting Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Så det faktisk for første gang her om dagen, i en Maxi butikk i hamar. Så egentlig ut som hundemat, og det var ganske dyrt med nesten ingenting inni. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Personlig så synes jeg at Beef Jerky smaker piss (jeg er en av de uheldige som har smakt piss, babyer er utrolig treffsikre når vi skal skifte på dem, ja). og du får mindre kjøtt i en sånn pose man får på ICA enn i en pakke med bacon til samme prisen... Endret 21. oktober 2006 av BarteX Lenke til kommentar
eriks1 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 ICA, Maxi, Meny og Centra er de stedene jeg har sett det. Ja, også Deli de Luca da. Har smakt begge typene, de er kjempegode! Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Greit at de sikkert er gode, men det ser ut som hundemat og er svindyrt. Lenke til kommentar
lupusmoon Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 eg kjøper det på 7 -11 .. men dette er i tromsø da. teriyaki smaken er best... orginal er okay har enda ikke smakt på hot and sweet. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Enten er det jeg som ikke tåler teriyaki (hva i allverden er det egentlig) for etter jeg spiste den så ble jeg akutt løs i magen Den vanlige smaken blei jeg ikke det av, men vil nå si at beef jerky skuffet meg :\ Kjøper heller en whiskey pinne, eller en av de andre "snacks pølsene" de selger på butikken Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Fåes kjøpt både på Deli de Luca og 7/11, og tydeligvis også ICA. Svinedyrt, og kan periodevis og i fylla være skikkelig godt, andre ganger bare ekkelt. teriyaki er best ja. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg har fått smake noe jerky fra USA og det er bare svinegodt. Skulle ønske de hadde de samme i butikkene her i norge. Det koster bare 5$ for en ganske stor pose borti der. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Google beef jerky online så finner dere masse bra. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Hva med et tradisjonsrikt fenalår da? Endret 5. november 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 De selger masse av det på Deli De Luca Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) De selger det i butikken hos meg... Kjempegodt Endret 5. november 2006 av Almadora Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Fenalår er fantastisk godt, ta med litt kalde poteter og eggerøre. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hmm. Er det ikke beef jerky i Norge? Kjøpte det her borte en dag (bor i statene), tror jeg betalte et par-tre dollar for et pund eller noe sånt. Syns ikke det var spesielt godt. Men det er over alt her borte... Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hmm. Er det ikke beef jerky i Norge? Kjøpte det her borte en dag (bor i statene), tror jeg betalte et par-tre dollar for et pund eller noe sånt. Syns ikke det var spesielt godt. Men det er over alt her borte... 7273686[/snapback] Tja, jeg var i London for et par uker siden. Der er det også veldig vanlig. Kjøpte noen poser på Sainsburys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå