NightReaper Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Synes disse listene egentlig er ganske bortkastet. Greit nok å se hva mainstreamfansen velger, men når alt kommer til alt er det alltid sin egen liste som gjelder. Jeg gir egentlig døyten i hva andre har som sin toppliste. For å si det sånn, er uenig i lista generelt. Endret 29. november 2006 av [AH-64]Undead Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Ja folk har en tendens til i synes slike lister er noe dritt når favoritt spillene deres havner litt langt nede på lista eller på en ufortjent plass. Altså, dette er ikke fakta, men meninger. Avstemninger er gjort og ifølge de avstemningene synes folk de og de spillene fortjener den og den plassen. Ikke noe mer. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 16.plass til Shenmue II og 2.plass til Chrono Trigger... Leserne av IGN overrasker positivt. Jeg har forresten de 26 øverste på lista. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Lucas Arts hadde ihvertfall sin BESTE tittel liggende på lista der. Og den lå vel ganske høyt også. Savner aller mest ihvertfall et av Red Alert- og Baldur's Gate-spillene. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kunne vel knapt vært mer uenig i den lista... Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 En typisk FF/Zelda(nyere)/wow liste var det. DVS. 65% av alle gamerne i verden er superfanboy av disse spilla. For min del vil jeg si at det beste Zelda spillet var det første, etter det så gikk det nedover. Det siste gode(men ikke 10/10, snarer 8,8/10) var det første til N64. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hvor er WoW henn? 7417412[/snapback] Kommer sikkert på 1.plass over mest helseskadelige spill ved seinere anledning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå