Gå til innhold

IGN Readers Top 100, så einig!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldri vært noe fan av Zelda spillene. Hvor er Final Fantasy VII forresten ? Det er jo uten tvil verdens beste spill. Folk er jo helt gale etter det fortsatt selv om det er flere år siden det kom. Så populært at Square-Enix måtte lage film og enda et spill som tok for seg historien.

Lenke til kommentar
Savnet Mario 64 og en del andre spill. De andre Mariospillene kunne godt komt lengre opp på rankingenen. Ellers skulle jeg tatt vekk alle amerikanske fotballspillene og heller tatt inn noen gode klassikere :)

7124162[/snapback]

Mario 64 var selvfølgelig på listen, rundt 30-40 plass, tror jeg.

7124172[/snapback]

Mario 64 er faktisk på 19. plass

Lenke til kommentar

Ikkje einig i den lista der i det heile. Greit nok, kanskje der er mange spel som fortenar plasseringane sine, men der er veldig mykje som manglar. Kor er Gothic II? Kor er Quest for Glory 2: So you want to be a hero? Kor er Monkey Island 3? Kor er UFO: Enemy Unknown? Kor er Pirates! (originalen), Civilization, Utopia, eller "Red Alert"? Og kor er Cannon Fodder?

Det er greit nok med slike lister, berre ein er klar over kva dei er. Dette er ikkje ei liste over dei beste spela som har komt, det er ei liste over dei spela som er mest populære blandt ign.com sine lesarar.

Kay

Lenke til kommentar
Savnet Mario 64 og en del andre spill. De andre Mariospillene kunne godt komt lengre opp på rankingenen. Ellers skulle jeg tatt vekk alle amerikanske fotballspillene og heller tatt inn noen gode klassikere :)

7124162[/snapback]

Mario 64 var selvfølgelig på listen, rundt 30-40 plass, tror jeg.

7124172[/snapback]

Mario 64 er faktisk på 19. plass

7126097[/snapback]

Da følgte jeg dårlig med:p

Men er første tekkenspillet der?

Lenke til kommentar
Lukter unge mainstream-fans av den listen der, på lang vei. :hmm:

7119953[/snapback]

Blir ikke alle kåringer hvor mange stemmer per definisjon mainstream? Listen skal helst reflektere flertallets mening.

7126379[/snapback]

Joda, men jeg snakker om unge mainstrea-folk, som gjerne ikke har spilt mange av de gamle Amiga-, C64-, NES- og Atari-spill. Synes nesten det var litt mange veldig nye spill høyt oppe på lista. Hva gjør for eksempel Oblivion på lista der? Hvorfor er ikke de andre TES-spillene der i stedet for?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...