Gå til innhold

NAT problemer i xbox live...

And.rs

Anbefalte innlegg

Jeg har slitt lit med oppkoblinga av live til X360. Når jeg tester oppkoblinga står det at NAT er stricted. Sånn jeg forstår det bidrar dette til at oppkoblinga til andre brukere svikter.

Er det noe jeg kan stille inn, eller må jeg kjøpe meg en ny router? Evt noen liste over routere som fungerer godt over x360 live?

Takker for svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken router har du? Logg inn på admin interfacet og forwarde de aktuelle Xbox LIve portene til xbox 360en sin Ip-adresse.

Test også å sette DMZ mot xbox 360. Test også om det blir noen forskjell med UPnP av eller på.

Listen over kompatible routere finner du på xbox.com. Men dette er bare de som er "sertifisert" av Microsoft. De fleste routere burde funke om man har satt de opp riktig.

Endret av arnizzz
Lenke til kommentar
Hvilken router har du? Logg inn på admin interfacet og forwarde de aktuelle Xbox LIve portene til xbox 360en sin Ip-adresse.

Test også å sette DMZ mot xbox 360. Test også om det blir noen forskjell med UPnP av eller på.

Listen over kompatible routere finner du på xbox.com. Men dette er bare de som er "sertifisert" av Microsoft. De fleste routere burde funke om man har satt de opp riktig.

7117629[/snapback]

Speedtouch 546T er navnet på ruteren. Jeg hart testet alt du har nevnt ovenfor, men ingenting fungerer... Jeg skal sjekke ut listen med rutere på xbox.com... Mulig jeg kjøper en ny.

Men takk for svar :thumbup:

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar

Merkelig. 360en kjører statisk ip antar jeg? Test litt hvordan det blir om den kjører DHCP. Og oppgrader firmware på router.

OG du er sikker på at det ikke er noe annet som står og sperrer i nettverket ditt?

Hvordan ser nettverket ditt ut egentlig?

ADSL ROUTER -> Switch -> {pc,xbox,etc.} ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Prøvde selv denne guiden, men den virket ikke for meg.

Prøv heller å slå på alt som har noe med UPnP å gjøre, da skal det virke :)

Det virker ikke om du har en bridge tilkoblet, via pc'en, til xboxen. Hvis du ikke skjønte hva jeg mente med bridgen så har du det ikke ;)

7202170[/snapback]

Ok, da prøver jeg det...

Takk for hjelpen, skal rapportere tilbake hvis det fungerer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...