Gå til innhold

hva er 3d-mark på ATI 9000PRO?

Åsmund

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt vanskelig å kjøre 3dmarkSE når han TENKER på å kjøre seg skjermkort eller hva?? Hehe :smile:

Når det gjelder de 2 kortene er det ikke så mye forskjell tror jeg. De vil vel score i gf4 ti4400 tror jeg. Det er ikke så styggraske. Skal du kjøpe skjermkort nå gå for hercules radeon 9700 pro. Glimmrende kort. Har det sammem med xp2200, a7v8x. Funker glimmmmrende. 14000 i 3dmark :smile:

men som sagt, rundt gf4 ti4400 hvis jeg ikke tar helt feil. Hvis det ikke var ti4200 dah :smile:

melbamix

Lenke til kommentar

Hei!

Satte nylig sammen en maskin til sammboeren min med Radeon 9000PRO på en XP2000. Testet 3d-mark for morro skyld (Hun spiller ikke noe særlig), og resultatet ble rundt 7500 poeng (Husker ikke nøyaktig)

Det er altså ikke noen "racer" men holder til de fleste spill i dag. Dersom en ønsker et rimlig ATI-kort som skal brukes til en del spilling er vel 9500PRO et mer fornuftig valg...

Håper dette besvarte spørsmålet ditt :smile:

Lenke til kommentar

Legg merke til at r8500/r9000 gjør det bra i 3dmark sammenliknet med en del nvidia kort, selv om reell spillytelse ikke er fullt så bra som 3dmark score skulle tilsi. F.eks vinner geforce3 ti200 over r8500le, som vinner over r9000 i nesten alle testene igjen. og legg merke til at gf3kortet kan klokkes veldig høyt sammenliknet med de andre. r9000 er slett ingen dårlig deal, men sørg for at du får det billigere enn gf3, som er et generelt raskere kort.

http://www.xbitlabs.com/video/rad9000-64-128/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...