Howard Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Logitech punger ut med drøye 130 millioner kroner for å skaffe seg ekspertisen til en av pionerene innen nettverkslyd. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Dette kan slå begge veier, Slim Devices har jo vært ekstremt flinke på sine ting, og støttet mange gode teknologier, jeg håper logitech har vett til å beholde deres ekspertise og fortsette med slike produktet, og gjøre de lettere å få tak i. Og ikke "slakte" det som er bra med selskapet, og lage ikke fullt så bra produkter. AtW Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Synd, jeg hadde jo nettopp kjøpt meg en SB3... Håper ikke åpen kildekode og linux støtten forsvinner som følge av dette. Å enda verre drm... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Nå er min erfaring med Logitech veldig positiv og tror dette går i riktig retning . Håper også at de holder seg til en del opensource. Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Nå er min erfaring med Logitech veldig positiv og tror dette går i riktig retning . Håper også at de holder seg til en del opensource. 7119377[/snapback] Logitech er ikke akkurat store på Open Source (eller linux-støtte for den saks skyld)... Lenke til kommentar
tingo Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Nå er min erfaring med Logitech veldig positiv og tror dette går i riktig retning . Håper også at de holder seg til en del opensource. 7119377[/snapback] De har ikke gjort det hittil, se for eksempel denne fra supportweb'en deres: http://logitech-en-emea.custhelp.com/cgi-b...hp?p_faqid=1492 EDIT: url'en funka ikke, nå skal det gå bedre. Endret 23. oktober 2006 av tingo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå