MysticoN Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hello alle sammen.. jeg har lenge vert på jakt etter season 3 til battlestar galactica. jeg vet at et par episoder er vist i usa. noen som vet når vi i norge får "tilgang" til de? vist noen vet noe som de ikke vil poste her så feel free to send me PM:D og en siste ting, noen som vet om en anna sikkerlig bra sci-fi serie jeg kan se imenst jeg venter? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hello alle sammen.. jeg har lenge vert på jakt etter season 3 til battlestar galactica. jeg vet at et par episoder er vist i usa. noen som vet når vi i norge får "tilgang" til de? vist noen vet noe som de ikke vil poste her så feel free to send me PM:D og en siste ting, noen som vet om en anna sikkerlig bra sci-fi serie jeg kan se imenst jeg venter? 7116764[/snapback] Babylon 5, stargate: atlantis/sg1 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Hello alle sammen.. jeg har lenge vert på jakt etter season 3 til battlestar galactica. jeg vet at et par episoder er vist i usa. noen som vet når vi i norge får "tilgang" til de? vist noen vet noe som de ikke vil poste her så feel free to send me PM:D og en siste ting, noen som vet om en anna sikkerlig bra sci-fi serie jeg kan se imenst jeg venter? 7116764[/snapback] Babylon 5, stargate: atlantis/sg1 7116766[/snapback] hva er best? atlantis eller sg1? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hello alle sammen.. jeg har lenge vert på jakt etter season 3 til battlestar galactica. jeg vet at et par episoder er vist i usa. noen som vet når vi i norge får "tilgang" til de? vist noen vet noe som de ikke vil poste her så feel free to send me PM:D og en siste ting, noen som vet om en anna sikkerlig bra sci-fi serie jeg kan se imenst jeg venter? 7116764[/snapback] Babylon 5, stargate: atlantis/sg1 7116766[/snapback] hva er best? atlantis eller sg1? 7116769[/snapback] atlantis.. men det er bare 2 og en halv sesong av... Så nå har jeg gått løs på sg1.. Sg1 tar seg opp når man kommer til sesong 5 eller 6... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 du kan ikke se atlantis uten å ha sett SG1... er bare tåplig Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Sesong 3 av BSG må vi nok vente litt på her i Norge... Først må serien gå sin gang på SCiFi og den er ikke ferdig der før mars-07.. så må man vente på at DVD'ene kommer ut som sikkert tar en stund det også.. om et år er det nok sikkert mulig å kjøpe DVD'ene tenker jeg.. Dette er heller ikke så ille, hvis man kan tenke seg at man må vente til Nrk viser sesong3.. som kan ta en stund med tanke på at de bare er på halvveis i sesong1 nå.. Når det gjelder andre serier å se på er Babylon 5 absolutt å anbefale.. Det samme gjelder Stargate SG1\Atl. Og jeg er enig at man må se SG1 først!! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Sesong 3 av BSG må vi nok vente litt på her i Norge... Først må serien gå sin gang på SCiFi og den er ikke ferdig der før mars-07.. så må man vente på at DVD'ene kommer ut som sikkert tar en stund det også.. om et år er det nok sikkert mulig å kjøpe DVD'ene tenker jeg.. Dette er heller ikke så ille, hvis man kan tenke seg at man må vente til Nrk viser sesong3.. som kan ta en stund med tanke på at de bare er på halvveis i sesong1 nå.. Når det gjelder andre serier å se på er Babylon 5 absolutt å anbefale.. Det samme gjelder Stargate SG1\Atl. Og jeg er enig at man må se SG1 først!! 7118567[/snapback] synd synd.. enig med Babylon 5.. har sett alt 2 ganger.. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 FY FAEN! det er så jævelig dårlig gjordt å slutte av en sesong på denne måten og no må jeg vente et år på neste.. jaja.. gler meg noe ... Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Firefly er noe du virkelig burde se om du ikka har sett den allerede, en meget god og anneledes Sci-fi serie. Lenke til kommentar
Anxe Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Firefly er noe du virkelig burde se om du ikka har sett den allerede, enmeget god og anneledes Sci-fi serie. 7123170[/snapback] Second that!! Skaff deg Firefly! Western-scifi, genialt konsept! Lenke til kommentar
ravnen75 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 jeg ble akuratt ferdig med sesong 2 i skrivende stund og fikk en heftig bakoversveis. Jeg skjønte ingenting da det slutta, og disk 6 bare var masse bonusvås. Men jeg må si meg lettet da jeg fort fant ut at det blir masse mer battle fremover, da jeg var overbevist om da det kun var to sesonger. Da kan jeg i allefall glede meg til sesong 3, bare veldig synd at det tar så ekstremt lang ventetid før man kan få dem på dvd. det er nærmest uutholdelig. som andre sci fi serier vil jeg sterkt anbefale Dune, det inkluderer også selvsagt bøkene. Farscape er også en av mine besettelser, samt Firefly. Nå som battlestar er kommert opp på min "må ha" liste, så får jeg finne noe anna og glo på i ventetiden, og har hørt rykter om at stargate skal være svært underholdende. jeg er dog usikker på hva jeg skal begynne med på stargate. åh fy for satan så bra battlestar var. helt i starten var den litt smådøll, men så fort man kom inn i det etter en tre fire episoder, må jeg si at dette var vanvittig sykt bra. jeg venter i lengsel til sesong 3 hilsen ravn www.cybergoth.no Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Noen som vei når den neste Battlestar Galactica episoden sendes på SciFi Channel? Mener da episode 3x07 "Not in Portland" Har lett litt på nettet etter info, men finner ingen dato. Regner med at det er i en eller annen gang på nyåret.. Knut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå