djalvin Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Finnes den perfekte PDA, eller driver jeg å leter etter noe som er like rundt hjørnet? Jeg har iallefall følgene kriterier: Min. 240x320 skjerm Kamera GSM UMTS (3G) GPS WLAN - IEEE 802.11b/g (Bluetooth) <--- ikke et must (FM radio) <--- ikke et must Hvis noen kan tipse om en modell som har alt dette, så kjøper jeg den! Jeg har vurdert følgende modeller, men de hadde begge noen mangler: Fujitsu Siemens LOOX T830 For liten skjerm (240x240) ---> liten skjerm gjør at mange programmer ikke kan kjøres... HTC TyTN Magler GPS. Jeg gidder ikke ha en ekstert GPS... Endret 21. oktober 2006 av djalvin Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 HP HW6915 har vel det meste, men jeg ville allikevel valgt TyTn da den er helt genial. Den er ikke altfor stor og med en Holux 236 Bluetooth GPS så er den jo genial. FM-radio er en sjelden ting på slike pda'er/smartphones. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har omtrent samme utgangspunkt som deg, djalvin, og har fått fryktelig lyst på HTC P3300 dx når den kommer. Den har fortsatt to ankepunkter i forhold til din kravspec, så vidt jeg kan se: * Litt liten skjerm, kanskje * Mangler 3G. Men den har EDGE, og EDGE-dekningen er jo mye bedre enn 3g-dekningen, og hastighetsforskjellen er ikke SÅ stor. Dessuten finnes det jo WLAN-dekning mange steder.. Jeg synes TyTN blir litt stor å ta med seg, og tror P3300 er et bedre kompromiss. Når dette er sagt - konklusjonen må vel være at den perfekte PDA ikke finnes.. :-/ Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Dessuten vil "den perfekte PDA" være veldig relativt og fullstendig avhengig av hvem man snakker med. Uansett: HTC P3300 vil ha en 240x320 skjerm. Lenke til kommentar
Burrre Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 prøv denne. http://pdadb.net/index.php?m=pdamaster ser ut som du bør se nærmere på HTC trinity eller tytn. (ps: mange av disse er ikke å få i Norge.) Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Der var det ingenting... ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå