Pysj Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Overdreven bruk av mobiltelefoner gir overvektige barn, hevder britisk universitetslege. Les mer Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg må si at dette var en interessant kobling. Kanskje man skulle ha tidskontroll på mobilene? litt alla foreldrekontroll på PCer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Faktisk aldri hørt noe i nærheten av dette før jeg leste det! Så tviler på at det er så alvorlig at det trengs noen som helst forbud eller noe som helst! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 PC-bruken er jeg enig i, men er det virkelig så mange som blir liggende med mobilen i hånda når de har lagt seg? Foreldre bør i så fall sette grenser. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Før i tida hendte det jo også at vi gikk til venners hus for å se om de var hjemme .... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Bare få dem til å betale tlf regninga selv! Og de får ikke bruke hustlf... HAH! :!: Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Var da et sørgelig eksempel dem kom med på bildet i artikkelen. Ei syltynn, asiatisk jente som ikke får noe på matfatet fordi familien brukte alle pengene på mobiltelefon? Huff. Kunne vel heller ha funnet en feit, bortskjemt liten drittunge fra London, så folk hadde åpna øynene litt. Endret 21. oktober 2006 av Leptox Lenke til kommentar
Amfetamin Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 Før i tida hendte det jo også at vi gikk til venners hus for å se om de var hjemme .... 7118887[/snapback] Nja, det er jo så mye enklere å ringe. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 PC-bruken er jeg enig i, men er det virkelig så mange som blir liggende med mobilen i hånda når de har lagt seg?Foreldre bør i så fall sette grenser. 7118875[/snapback] Kjenner en her på forumet som stadig logger seg på msn via mobilen når han ligger i senga og skal sove. *hint* *hint* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg