TurboCg Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ved helt tilfeldige intervaller bestemmer nettverket mitt seg for å sperre all trafikk via nettleser. Jeg kan sitte på ventrilo, msn osv helt fint, men det fungerer ikke å surfe altså. Logger jeg av og på windows(ikke reboot, relog) fikser problemet seg, men det oppstår jo igjen ganske fort. Noen som har noen som helst peiling på hva dette skyldes og hvordan jeg evt kan fikse det? Kan ikke si det frister å reinstallere maskina bare pga en sånn tullefeil :/ Lenke til kommentar
TurboCg Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Har forsøkt nye drivere til nettverkskortet. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Problemet er ofte at routeren ikke tåler for mange connects i f.eks bittorrent eller andre krevende programmer. Prøv å slå av og på router når dette oppstår. Hvis det retter seg da så er det den som er problemet. Da må man prøve å redusere antall connects i torrent etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå