[SifO] Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hei Har et 7900GT 512MB fra POV, og lurte på om det er mulig å flashe det til 7900GTX ? Det er jo fler kort som har kunnet flashes til bedre utgaver, og hadde jo vært litt kos om det var mulig på dette også. Kortet skal jo helst fungere etterpå da, og jeg vet jo ikke hva jeg skal se etter for å vite at det funker eller ikke. derfor kommer jeg her for litt hjelp og informasjon. Takker for alle seriøse svar. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Man kan flashe 7900GTO hvertfall men vet ikke med 7900GT... Kanskje ett litt unødvendig svar? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Nei, såvidt jeg vet. Uansett, hvorfor flashe? Du har jo alt som GTX har fra før. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Den kjører vel ikke på 650/1600 uten klokk...? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Den kjører vel ikke på 650/1600 uten klokk...? 7200370[/snapback] Nei, men hvorfor ikke bare klokke opp istedet for å flashe? Forresten, for å få til den klokken er du nødt til å ha høyere spenning og bedre kjøling (ram takler det ant., men ikke core)! Så å kjøre med GTX bios eller klokk på stock GT er ikke mulig. Kortene er forskjellig oppbygd, så å kjøre med GTX bios er uansett ikke mulig, og det er ingen ting som GT biosen mangler heller.. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Men det er vel teoretisk mulig å få dette til på en måte? Hva om han hadde Vmodda den og putta på vann? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Selvsagt, men ingen av disse delene får du av en GTX bios. Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) hehe,, takker for alle svar får bare klokke da,, har en Zalman VF-700 på,, så får bare se hva jeg klarer er det forresten noen som har en anelse om hva jeg burde klare ? har ikke på de kjølegreian på skjermkortminnet,, men de er vel ikke så viktige eller ? Endret 5. november 2006 av [SifO] Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 hehe,, takker for alle svar får bare klokke da,, har en Zalman VF-700 på,, så får bare se hva jeg klarer er det forresten noen som har en anelse om hva jeg burde klare ? har ikke på de kjølegreian på skjermkortminnet,, men de er vel ikke så viktige eller ? 7221925[/snapback] Det kan jo være greit å ha på de kjøleribbene til ram`en hvis det er det du mener Lenke til kommentar
Intern Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 hehe,, takker for alle svar får bare klokke da,, har en Zalman VF-700 på,, så får bare se hva jeg klarer er det forresten noen som har en anelse om hva jeg burde klare ? har ikke på de kjølegreian på skjermkortminnet,, men de er vel ikke så viktige eller ? 7221925[/snapback] Jeg ville ikke sagt det ikke er viktig...hørt man kan få noen MHz der hvis man bruker dem ved overklokking...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå