Haarek I Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Har mistet c: i min computer. Noen som vet hvor jeg kan få lagt denne inn igjen Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Offt. Min computer, Min datamaskin, My computer eller my datamaskin? Ont. Du har sikkert rota den bort... Nei jeg har ikke peiling på hva/du har gjort. Men hvis du ikke får noe svar så starter du "kjør" (windows knappen + r) og skriver "C:" i den da skal "C:" åpne i Explorer.exe Endret 21. oktober 2006 av Tt.mrX Lenke til kommentar
Haarek I Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Offt. Min computer, Min datamaskin, My computer eller my datamaskin? Ont. Du har sikkert rota den bort... Nei jeg har ikke peiling på hva/du har gjort. Men hvis du ikke får noe svar så starter du "kjør" (windows knappen + r) og skriver "C:" i den da skal "C:" åpne i Explorer.exe 7116633[/snapback] Ikke problem å finne C: Den finner du til å med fra Internet explorer... Men skulle jo gjerne hatt den i "min datamaskin" for det er bl.a. der McAfee ser etter hvor du kan få skanne etter virus, og det er litt kjipt å bare kunne få scanne "mine dokumenter" Noen som vet hvordan jeg kan få c: og d: tilbake i "min datamaskin"?? Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Min Computer? Bruker du dansk Windows? Vet ikke om dette vil hjelpe, men du kan prøve å gå på "Verktøy" -> "Vis" -> "Tilbakestill alle mapper" i Windows Explorer.... Dette skal tilbakestille alle mapper slik det var når Windows først var innstallert. Ellers tror jeg det er mulig å skjule diskene ved hjelp av policy'er, har du lekt deg med slikt? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Høyereklikk->Arrange Icons->Auto Arrange eller kanskje noen har skjult den? Tools->Folder Options->View->Show hidden files and folders Vrktøy->Mappealternativer->Vis->Vis skjulte filer og mapper Lenke til kommentar
Haarek I Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Høyereklikk->Arrange Icons->Auto Arrangeeller kanskje noen har skjult den? Tools->Folder Options->View->Show hidden files and folders Vrktøy->Mappealternativer->Vis->Vis skjulte filer og mapper 7118122[/snapback] Ingenting av dette som hjelper Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Har ikke den fjerneste anelse om det virker, men du kan laste ned TweakUI og se om C: er huket vekk, slik at den ikke vises i Min Datamaskin, men tviler sterkt på at den er det. Du kan jo alltids prøve med systemgjenopretting! Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Tro det eller ei, men du finner faktisk C:\ og i Opera og Firefox Bare å skrive f. eks C:\ å trykke enter så får du opp C:\ Testa det nettopp i Firefox nå, med å skrive C:\ og jeg fikk opp det som var på C:\ som en slags FTP side faktisk. Ganske tøft Måtte bare prøve. Lenke til kommentar
rwu Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Mye rare svar her... Fiks det enkelt ved å fyre i gang regedit. Bla deg fram til: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer Slett nøkkelen NoDrives Sånn! PS. Du må restarte PCn etterpå! Endret 22. oktober 2006 av rwu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå