Karel Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Heisann jeg har en Netgear WPN 824 v2 Trådløs Router, og en Linksys WET54GS5 Ethernet Bridge. disse vil jeg ha til å sammarbeide, men finner ikke helt ut hvordan jeg setter opp ruteren til dette. Grunnen til at jeg har dette er fordi Linksysen skal stå i en stereobenk og gjøre internett kablet til bruk av Xbox, Parabol tuner, og Ip telefon. Håper noen kan hjelpe meg med dette, det er sikkert ikke vanskelig bare man kan det. Karl Andreas Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Du finner en brukerveiledning i PDF-format på denne siden: Linksys WET54GS5 Men jeg tror stikkordet er at du må være koblet til Brigden per kabel Lenke til kommentar
Karel Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 ja kanskje jeg må ha de kablet sammen når jeg setter det opp. men etterpå så skal det ikke være kablet. da er jo hele vitsen borte! Takk for link Karl Andreas Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Når du først har satt opp den trådløse brigdingen så kan du fjerne kabelen, så det skal ikek være noe problem Hvor har du kjøpt den forresten? Jeg finner den ikke i noen norske nettbutikker Endret 20. oktober 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Karel Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Kjøpte den på komplett for ca et år siden. Desverre så har jeg ikke cd platen som fulgte med. Jeg laster ned firmvare fra Linksys men får bare en zip fil med en .img fil inni. får ikke åpnet denne, har prøvd med Nero, power iso, Alcohol120% og daemon tool. hva kan da problemet være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå