Laland Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hei! Jeg har tidligere idag motatt noen nye deler til den stasjonære pc`n min. For ett par måneder siden, kveldet pc`n min etter ett beklagelig tordenvær, og cpu och hk sa takk for seg. Nå har jeg ventet helt til idag med nye deler, og eier nå: CPU: Intel C2D e6300 @ stock HK: Asrock lga775 dual-vsta PSU: Thermaltake PurePower 460W "blue light" og en WD hdd på 200gb. Det som takket for seg under tordenværet, var psu`n, cpu`n og hovedkortet som bestod av: Asus A7N8X deluxe, Amd Athlon XP 3200+ jalla-psu på 300W som fulgte med kabinettet Pc`n jeg har nå består av: Intel C2D e6300, Asrock 775 dual-vsta, Asus N6600 Agp, 2*512mb DDR pc 3200. 2 disker på 250gb, en på 200, en dvd brenner og overnevnte psu (thermaltake). Hvorvidt hva som er relevant info eller ikke, vet jeg ikke, men kabinett-speakeren piper kort tre ganger, så en liten pause, så tre ganger til. Sånn gjentar det seg hele tiden. Det rare er at selv om pc`n piper som pokker, booter xp. Jeg har _ikke_ formatert siden de forrige delene, og pcn min hadde ALT fortsatt innstallert. Det overrasket meg seriøst. Takker for alle innspill Lenke til kommentar
slimjim Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hola. Formater pcen alltid etter hardware bytte. De pipene du hører trenger ikke og bety noen ting, jeg fikk også det på mine 2 siste bytte av hardware men bare skrudde de av i bios, skjekk hva de pipene betyr(det står i blekka som fulgte med). Slimjim Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Hola. Formater pcen alltid etter hardware bytte. De pipene du hører trenger ikke og bety noen ting, jeg fikk også det på mine 2 siste bytte av hardware men bare skrudde de av i bios, skjekk hva de pipene betyr(det står i blekka som fulgte med). Slimjim 7116208[/snapback] Tenker jeg drar en liten formatering imorgen, da det ikke er det morsomste i verden de sene natte timer. Jeg så også på Asrock sin hjemmeside, og det betyr "3 short Main memory read / write test error." så Prøver med seperate minnemoduler også Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg tenkte også minne når jeg leste beskrivelsen av lyden. Det jeg syns er litt snodig er at du sier at hk tok kveld, men du kan fortsatt boote xp på det nye kortet.. Jeg mener å huske at hk swap ikke tillates under xp... Det kan hende det går fordi det er like kort, men jeg ville satset på reinstall. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Da var det bare og hilse på xp cd`n asap. Har noen ting jeg må fikse imorra uansett Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTt† Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTt† 7116396[/snapback] Men ellers går det greit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå