Gå til innhold

Film: Min aller første crop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okay, jeg ble rett og slett glad da jeg i dag fant ut hvordan jeg bruker funksjonen crop i Adobe Premiere 1.5 Pro. Her er resultatet:

Crop-test

Vil ha litt tips rundt dette med cropping, og håper ikke dette blir totalt slaktet av dere dannede her.

7115715[/snapback]

haha genialt..lurer på hvordan dere får det til :p

edit: tipper på at det er deg på filmen?

Endret av Grievdus
Lenke til kommentar
Okay, jeg ble rett og slett glad da jeg i dag fant ut hvordan jeg bruker funksjonen crop i Adobe Premiere 1.5 Pro. Her er resultatet:

Crop-test

Vil ha litt tips rundt dette med cropping, og håper ikke dette blir totalt slaktet av dere dannede her.

7115715[/snapback]

haha genialt..lurer på hvordan dere får det til :p

edit: tipper på at det er deg på filmen?

7115924[/snapback]

Jepp.. det er meg på filmen. :) Prosessen med å finne ut hvordan hele funksjonen gikk rimelig fort, men jeg har en del filming bak meg fra før da. Crop er ikke noe nytt, men når jeg fant ut hvordan jeg kunne bruke dette så klarte jeg faktisk å filme, capture, fikse crop, redigere og eksportere film i løpet av.. tja.. en kort time.

Lenke til kommentar
Treng du noko tips til akkurat cropping då? Er ganske rett fram det...

Om du derimot vil lage litt meir avanserte versjonar, med fleire versjonar av deg sjølv, og det vert lite fleksibelt med Crop-filteret, prøv deg med 8-point eller 16-point garbage matte i staden (ligg i Keying-mappa). Dei legg eigentleg berre masker med 8 eller 16 punkt på videoen, som kan flyttast rundt. Prøv dei, so ser du raskt korleis dei fungerer. Du kan sjølvsagt keyframe posisjonen til kvart punkt over tid, om du vil det.

Ein tredje måte å gjere dette på er med track mattes. Fungerer eigentleg kun i slike tilfelle der du har eit objekt som ikkje endrar form. Eg gidd ikkje forklare heile prosessen, det overlet eg til Curt Wrigley. (Tutorialen omhandlar ikkje akkurat "kloning" av seg sjølv, men den viser korleis track mattes fungerer.)

Vil du dra dette endå lengre er After Effects eit betre verktøy, slik det vert vist i dei fire tutorialane du finn her. (OK, AE er uansett eit betre verktøy, då ein kan enkelt leggje til masker med feather, men det går no an i PPro òg.)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...