jo-kris Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Var ute og tok noen bilder av en bekjents nye Audi her om dagen, hva sytes folket om resultatet? Syntes det er pent med høstfargene, men at himmelen ble noe utbrent... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 syns det er flott jeg , himmelen virker ikke utbrent på min kjerm. Satt du i en annen bil? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Pen bilde, likte det veldig godt. Lenke til kommentar
jo-kris Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) syns det er flott jeg , himmelen virker ikke utbrent på min kjerm. Satt du i en annen bil? 7115598[/snapback] Ja, satt i en annen bil som kjørte i det andre kjørefeltet Endret 20. oktober 2006 av jo-kris Lenke til kommentar
ThaBman Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 veldig flott bilde! Lenke til kommentar
El chico Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Kult bilde Skarpt og fint, men noe kjedelig himmel. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hadde det vært en blodrød himmel ala solnedgang så hadde blidet virket mye mer levende ut, overkskyet vær gir skjelden gode bilder. Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Bildet var fint, men jeg kunne tenkt meg mer fartsfølese. Kanskje litt lenger lukketid sånn at bakgrunnen hadde blitt lit uklar. Lenke til kommentar
jo-kris Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Takk for tilbakemeldinger. Er enig i at himmelen er litt kjedelig, og det hadde nok gjort seg med en blodrød himmel, også enig at kunne hatt mer fartsfølelse, men ikke alltid like enkelt med lengre lukkertid når man har håndhåldt kamera og henger ut vinduet på en bil kan legge på litt motionblur i photoshop kansje... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Ja, det kan jo gå det. Tøft bilde, som jeg egentlig likte godt. Pleier ikke å like bil-bilder. OT: Post 700. Endret 22. oktober 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
tbend Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Biln var penere enn bilde Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Fett bilde, og jeg fikk den utrolige fart-følelsen ved det. Veldig bra gjennomført! Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Veldig bra bilde. Liker spesielt hvor uklar veien blir i forhold til bilen. Du kunne selvfølgelig lagt på en litt penere himmel, men da blir fotoet fort en bildemanipulering Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Pen bil og pent bilde. Fin bakgrunn også. edit: I signaturen din står det at du har et Canon Exilim kamera, det er nok heller en Casio. Endret 4. november 2006 av Wildbill Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hadde det vært en blodrød himmel ala solnedgang så hadde blidet virketmye mer levende ut, overkskyet vær gir skjelden gode bilder. 7116123[/snapback] Veldig veldig feil. Overskyet eller svakt regn kan gi et veldig bra lys, men kanskje ikke på bilder der himmel er dominerende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå