Kontorstol Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 En dag, skulle jeg koble til MP3en min via USB men det kom ingen reaksjon, så jeg prøvde med en annen, samme feilen der (men det kommer en slik "dodo" lyd når den blir tilkoblet), nå nettop skulle jeg spille, og da bruker jeg headset men det virket ikke, som om det ikke blir registrert av daten... Men tidligere i dag reagerte den på den gamle MP3en min, men ikke den nye, og av og til virker web-cameraet men det klikker somoftest... Noen som hvet hva som er galt? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 hva slags OS har du? Regner med windows. Har du sp2? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 hva slags OS har du?Regner med windows. Har du sp2? 7115438[/snapback] Window(n)s og SP2 og har søkt etter både virus og spyware og alt slikt men fortsatt ingen reaksjon Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 hva slags OS har du?Regner med windows. Har du sp2? 7115438[/snapback] Window(n)s og SP2 og har søkt etter både virus og spyware og alt slikt men fortsatt ingen reaksjon Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 hvis du ser inne på maskinvareprofilen, dukker enheten som du kobler til opp der? Får du ett spørsmålstegn eller noe? Høyreklikk på min datamaskin-->egenskaper-->hardware-->enhetsbehandling Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Nei, jeg får ikke opp noe, det er ingenting som tyder på at den er tilkoblet Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Vel nå har det komt en ny reaksjon, hver gang jeg koblet til noe så kommer det slik veiiser for instalasjon av ekstern enhet eller neo slikt Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Bring up my post! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå