Simen1 Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Noen som vet om en screener av filmen Two towers har kommet på nett? Altså hele filmen? Bare lurte hvor fort sånt kommer ut og spres :wink: Lenke til kommentar
fAight Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 hei og hå, Nå har jeg runna spillet alt. Tok meg max 8 timer. Uff, det var et skuffende lite spill! Brettene er altfor korte. Dette er synd, siden resten av spillet er ganske bra, syns jeg i hvertfall. Mye action og slice&dice. Hvis du liker slike spill, er Two Towers fin underholdning. Men som sagt ALTFOR kort! Lenke til kommentar
nordlending Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 fellowship of the ring har emorme krav til pc.. 2.5 gb!! en kamerat har den sa det var det beste spillet han har prøvd! start kampen i filmen var som på spillet(han sa det var enorme mengder med orker og mennesker) ska skaffe meg 1-ern! :=D Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Quote: Den 2002-11-13 18:34, skrev Simen1:Noen som vet om en screener av filmen Two towers har kommet på nett? Altså hele filmen? Jeg har hørt at den gjør det, ja. En veldig tidlig cut, vel å merke. Hvorvidt det et er sant, vet jeg ikke. Jeg gidder uansett hverken lete eller laste den ned. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Quote: Den 2002-11-12 16:35, skrev Bralt:Hei!Vet noen om en bra DVD anmelder-side®som har anmeldt LOTR:extended version?Vet ikke om jeg skal kjøpe extended-version eller ikke. Det skal du. Den koster 250kr, frakt inkludert (vareverdi ~ 185NOK, så ingen moms) på http://www.absound.ca For anmeldelse, se http://www.dvdfile.com Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Noen gang tenkt og prøve det da? Det er jo litt lurt og gjøre det før du sier sånt :wink: Lenke til kommentar
nordlending Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 hehe.... joda... kjører et budsjett når det gjelder å kjøpe spill.... ska låne det å (prøve) runde det :wink: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Quote: Den 2002-11-14 15:43, skrev espen999:Noen gang tenkt og prøve det da? Det er jo litt lurt og gjøre det før du sier sånt :wink: 'You talkin' to me? :wink: Hvis du gjør det, så bestilte jeg den for to uker siden. Den ble sendt forrige uke, og ankom min postkasse i går. Veldig sweeeeet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå