rekar Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hva kan du gjøre med disse blide? Jeg vil så gjerne bli bedre på bilderedigering. Så jeg trenger noen tips og ideer. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hvilket bilderedigeringsprogram bruker du? Uansett: om du bruker adobe photoshop eller no lignende kan du for eks "klippe ut" barna og legge dem på finere bakrunner med kule fonter osv... Det er bare å bruke fantasien, det er så masse man kan gjøre med bilder. Lenke til kommentar
rekar Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg bruker photoshp. Har ikke lært meg aller funksjonen enda. Er en nybegynner. Kunne du lagd noe i photoshop for meg? hadde vært kult. Lenke til kommentar
MGL Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Kjapt eksempel på noe som kan bli gjort i photoshop: Jeg så tutorialen på Photoshop TV og digget den Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Kjapt eksempel på noe som kan bli gjort i photoshop: Jeg så tutorialen på Photoshop TV og digget den 7123007[/snapback] OT: Hvor går Photoshop TV? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Kjapt eksempel på noe som kan bli gjort i photoshop: Jeg så tutorialen på Photoshop TV og digget den 7123007[/snapback] OT: Hvor går Photoshop TV? 7123556[/snapback] OT: http://www.photoshoptv.com/ Lenke til kommentar
rekar Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Kult. Takker. Skal prøve å lage noe sjøl i PS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå