John-Abruzzi Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 hallo er det noen her som vet om et veldig bra bodybuilder program.....? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 hallo er det noen her som vet om et veldig bra bodybuilder program.....? 7115361[/snapback] står sikkert noe her Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 hehe...ja den er det jo jeg som har laget da....skulle bare se om jeg fant no nyttigere info her Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) hehe...ja den er det jo jeg som har laget da....skulle bare se om jeg fant no nyttigere info her 7115575[/snapback] aha..nå har ikke jeg lest så mye på den sia men trudde da det stod litt nyttig stoff der men sttår jo litt her da [ulovleg torrent-link fjerna] Endret 20. oktober 2006 av ttt Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Det står en god del programmer på iform.no og treningsforum.no Bare husk på at for å bli stor, så er det viktigere at du spiser riktig enn at du trener riktig, du vil nesten få bedre framgang av å spise riktig og å trene feil, enn å trene riktig og spise feil. Endret 20. oktober 2006 av lock-aze Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 husk at det tar tid og du må ha en syk disiplin hele året rundt og det med at man må spise riktig er veldig viktig noe en over meg sier. det viktigste du kan få i deg er fisk,nøtter, ris,havregryn, grønnsaker og alt det der husk at kostilskudd er også veldig viktig lykke til Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 hva tror dere er best, 5 set ok vekter eller 3 set tunge vekter....jeg tenker på volum! Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 3sett med tunge vekter a 6-8 reps Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Tenkt på 5x5 bodybuilder programmet, et amtør bodybuilderprogram. MEn hvis det er første gang du trener ville jeg anbefalt et nybegynnerprogram kallt Release your potentional (RyP). RyP er kanskje ikke et bodybuilder program men er en bra start. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 errr... 5x5 POWERbuilding ikke bodybuilding. Er litt forskjell der, men for all del, du blir større av å trene 5x5 også. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ok er POWERbuilden Glemte meg litt, men er morsommere å få styrke enn å bli stor uten styrke Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 men er morsommere å få styrke enn å bli stor uten styrke 7158209[/snapback] Blir man stor, får man også styrke, men jeg er enig med det. Jeg ville heller vært litt mindre, men sterkere, enn å være litt større, men ikke like sterk. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 "Yupp feks lår ligger på 15sett 4 variasjoner (basis knebøy 5 sett) legger 6 sett 1 variasjon (legg maskin sittende) skuldre 10 sett 3 variasjoner (basis hantel press 4sett) bryst 12 sett 5 variasjoner (basis hantel press 5 sett) rygg 13 sett 5 variasjoner (basis stående hantel roing på benk) biceps 6 sett 2 variasjoner(basis biceps curl m stang) triceps 9 sett 3 variasjoner(basis smal benk) mage 9 sett 3 variasjoner(kjøre apparater her ja)" Hva menes med variasjoner? Sikkert dumt spm men. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Med variasjon menes det at du burde skifte ut/veksle mellom øvelser. Ikke heng deg opp i ett fast program altfor lenge. Hold deg til det i f.eks 6 uker, så kan du bytte ut noen øvelser med andre øvelser for samme muskelgruppe. Skjønner ? Lenke til kommentar
zling Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 husk at det tar tid og du må ha en syk disiplin hele året rundt og det med at man må spise riktig er veldig viktig noe en over meg sier. det viktigste du kan få i deg er fisk,nøtter, ris,havregryn, grønnsaker og alt det der husk at kostilskudd er også veldig viktig lykke til 7116124[/snapback] Da kan jeg desverre aldri bli bodybuilder, allergisk mot nøtter!! Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 hihi, du MÅ ikke spise nøtter... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Med variasjon menes det at du burde skifte ut/veksle mellom øvelser. Ikke heng deg opp i ett fast program altfor lenge. Hold deg til det i f.eks 6 uker, så kan du bytte ut noen øvelser med andre øvelser for samme muskelgruppe. Skjønner ? 7160252[/snapback] I følge Trim.no og RyP, har det ikke mye for seg å bytte øvelser. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Nei, du må ikke. Men, når alt stagnerer, så er det kanskje en ide å bytte ut litt øvelser for å få variasjon. Det er ikke vits å bytte øvelser 3 ganger i måneden, men. Når du har stagnert helt og ikke greier å få framgang i en øvelse på 2-3 uker, så kan du bytte den ut i en periode, mot en annen øvelse som tar samme muskelgruppe. Det viktigste for å oppnå fremgang er at du ikke venner muskelen på en vekt og en øvelse slik at den hele tiden "må" utvikle seg. Dette kan f.eks være så enkelt at du i en periode bytter ut benkpress med hantelpress. el. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hvis du er ute etter bodybuilderprogram vil jeg anbefale HST og DC(Doggcrap). Det står fine artikler om DC på fitnessprat.no, og HST kan du lese om på f. eks treningsforum.no. DC har fokus på styrke mens du også øker godt i muskelmasse. Forresten, treningserfaring? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 husk at det tar tid og du må ha en syk disiplin hele året rundt og det med at man må spise riktig er veldig viktig noe en over meg sier. det viktigste du kan få i deg er fisk,nøtter, ris,havregryn, grønnsaker og alt det der husk at kostilskudd er også veldig viktig lykke til 7116124[/snapback] Da kan jeg desverre aldri bli bodybuilder, allergisk mot nøtter!! 7161303[/snapback] Jeg er også alergisk mot nøtter, er noe dritt nøtter som er så godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå