jealei Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hei tenkte at jeg skulle begynne med elgitar, så tenkte jeg og kjøpe en gitarpakke da, med veske ledninger elgitar forsterker osv, fant denne, hvordan er denne gitaren? er den grei nok, også lurer jeg på hvor bra lyden er på forsterkeren, fyller den et lite lokale? på forhånd takk Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hei tenkte at jeg skulle begynne med elgitar, så tenkte jeg og kjøpe en gitarpakke da, med veske ledninger elgitar forsterker osv, fant denne, hvordan er denne gitaren? er den grei nok, også lurer jeg på hvor bra lyden er på forsterkeren, fyller den et lite lokale?på forhånd takk 7115189[/snapback] okey. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 okey? til hva? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Du har bare linka til forsiden av webshopen. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 hmm... jeg komme ihverfall inn på gitaren med en gang, det er i hvertfall denne gitaren: Alfwood El-gitar pakke med forsterker Pris: 1995,- burde være på forsiden Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ikke kjøp noe som er alt for dårlig, da blir det ikke så morsomt å spille. Men det eneste du kan gjøre er å prøve gitaren, er umulig for andre å si hva som passer for deg. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Sjansen for at personer med kunnskap om emnet leser innlegget ditt vil øke betraktelig dersom du heller poster det i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=391636 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå