Alucard90 Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 fikk ett sånt virus i stad på msn. jævla plagsomt at den sendte link til det viruset til alle kameratene mine hver gang jeg var loggga på -.-. det eneste jeg gjorde var å ta systemmgjenopretting 7115134[/snapback] Nå er jeg ikke akkuratt den dataeksperten,så nå er jeg ikke sikker på hvordan du systemgjennopretter noe,kan du si hvordan jeg skal gå frem? BTW:Så signaturen din,er du Arild Haugen? 7115191[/snapback] skal vi se.. gå på start, kontrolpanel,ytelse og veldlikehold, så systemgjenoppretting øverst til venstre så trykker du neste og setter på hvem dato du vill gjenoprette den til btw: er ikke arild haugen men har snakket med han ett par ganger 7115252[/snapback] Ok,nå er jeg med her,men da setter jeg den foreksempel til gårsdagens dato da? Må man restarte maskina etter dette? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 fikk ett sånt virus i stad på msn. jævla plagsomt at den sendte link til det viruset til alle kameratene mine hver gang jeg var loggga på -.-. det eneste jeg gjorde var å ta systemmgjenopretting 7115134[/snapback] Nå er jeg ikke akkuratt den dataeksperten,så nå er jeg ikke sikker på hvordan du systemgjennopretter noe,kan du si hvordan jeg skal gå frem? BTW:Så signaturen din,er du Arild Haugen? 7115191[/snapback] skal vi se.. gå på start, kontrolpanel,ytelse og veldlikehold, så systemgjenoppretting øverst til venstre så trykker du neste og setter på hvem dato du vill gjenoprette den til btw: er ikke arild haugen men har snakket med han ett par ganger 7115252[/snapback] Ok,nå er jeg med her,men da setter jeg den foreksempel til gårsdagens dato da? Må man restarte maskina etter dette? 7115469[/snapback] ja sett den på gårsdagens dato..den restarter seg automatisk Lenke til kommentar
Alucard90 Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 fikk ett sånt virus i stad på msn. jævla plagsomt at den sendte link til det viruset til alle kameratene mine hver gang jeg var loggga på -.-. det eneste jeg gjorde var å ta systemmgjenopretting 7115134[/snapback] Nå er jeg ikke akkuratt den dataeksperten,så nå er jeg ikke sikker på hvordan du systemgjennopretter noe,kan du si hvordan jeg skal gå frem? BTW:Så signaturen din,er du Arild Haugen? 7115191[/snapback] skal vi se.. gå på start, kontrolpanel,ytelse og veldlikehold, så systemgjenoppretting øverst til venstre så trykker du neste og setter på hvem dato du vill gjenoprette den til btw: er ikke arild haugen men har snakket med han ett par ganger 7115252[/snapback] Ok,nå er jeg med her,men da setter jeg den foreksempel til gårsdagens dato da? Må man restarte maskina etter dette? 7115469[/snapback] ja sett den på gårsdagens dato..den restarter seg automatisk 7115484[/snapback] Før maskina blir restarta,tusen takk for svar,dette har vore til stor hjelp Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 fikk ett sånt virus i stad på msn. jævla plagsomt at den sendte link til det viruset til alle kameratene mine hver gang jeg var loggga på -.-. det eneste jeg gjorde var å ta systemmgjenopretting 7115134[/snapback] Nå er jeg ikke akkuratt den dataeksperten,så nå er jeg ikke sikker på hvordan du systemgjennopretter noe,kan du si hvordan jeg skal gå frem? BTW:Så signaturen din,er du Arild Haugen? 7115191[/snapback] skal vi se.. gå på start, kontrolpanel,ytelse og veldlikehold, så systemgjenoppretting øverst til venstre så trykker du neste og setter på hvem dato du vill gjenoprette den til btw: er ikke arild haugen men har snakket med han ett par ganger 7115252[/snapback] Ok,nå er jeg med her,men da setter jeg den foreksempel til gårsdagens dato da? Må man restarte maskina etter dette? 7115469[/snapback] ja sett den på gårsdagens dato..den restarter seg automatisk 7115484[/snapback] Før maskina blir restarta,tusen takk for svar,dette har vore til stor hjelp 7115497[/snapback] bare hyggelig og hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg