Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Som sikkert somme av dere har merka er et nytt MSN virus i sving igjenn,dum som jeg var trykte jeg på det,derfor lurer jeg på om det finnes måter å bli kvitt dette viruset på enkelt,uten bruk av formatering av maskin

Takker for svar :D

Vet ikke om det ligger på rett forum ;)

Endret av Alucard90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg trykte på en slik msn virus link men det ble stoppet av avast før d kom til maskina  ;)

7114717[/snapback]

Problemet er at min ikke ble stoppa og nådde maskina desverre og sender automatisk linken til andre på MSN,noe som er plagsomt når du er inne på MSN og plutselig så sender du meldinger til folk som ikke er tilstade ;)

Så derfor lurte jeg på hvordan man tar knekken på den når den er på maskina ;)

Lenke til kommentar
Søk etter virus, og til det vil jeg anbefale Avast Antivirus (Home-edition er gratis og på norsk) og det får du lastet ned på www.avast.com

Og så tar du full scan....

7114832[/snapback]

Greit,men laste ned,da går du på download,programs,men hvilken av de gratis pakkene er best?

BTW:Windows

Endret av Alucard90
Lenke til kommentar
Ser det er 2 forskjellige som passer hvilken mener du er den beste da kontorstol?

avast! 4 Home Edition FREE Download

avast! Virus Cleaner FREE Download

7114988[/snapback]

Jeg har avast! 4 Home Edition, men har du et annet antivirus program BØR du slette det for å få full ytelse på avast...

Og så etter at du har lastet ned registrerer du deg og da er det gratis i 1 år før du må registrere deg igjen...

Lenke til kommentar
Ser det er 2 forskjellige som passer hvilken mener du er den beste da kontorstol?

avast! 4 Home Edition FREE Download

avast! Virus Cleaner FREE Download

7114988[/snapback]

Jeg har avast! 4 Home Edition, men har du et annet antivirus program BØR du slette det for å få full ytelse på avast...

Og så etter at du har lastet ned registrerer du deg og da er det gratis i 1 år før du må registrere deg igjen...

7115081[/snapback]

Har AVG Free Edition fra før,men da uinstallerer jeg det da og laster ned Avast ;)

Lenke til kommentar
fikk ett sånt virus i stad på msn. jævla plagsomt at den sendte link til det viruset til alle kameratene mine hver gang jeg var loggga på -.-. det eneste jeg gjorde var å ta systemmgjenopretting :)

7115134[/snapback]

Nå er jeg ikke akkuratt den dataeksperten,så nå er jeg ikke sikker på hvordan du systemgjennopretter noe,kan du si hvordan jeg skal gå frem?

BTW:Så signaturen din,er du Arild Haugen?

Lenke til kommentar
fikk ett sånt virus i stad på msn. jævla plagsomt at den sendte link til det viruset til alle kameratene mine hver gang jeg var loggga på -.-. det eneste jeg gjorde var å ta systemmgjenopretting :)

7115134[/snapback]

Nå er jeg ikke akkuratt den dataeksperten,så nå er jeg ikke sikker på hvordan du systemgjennopretter noe,kan du si hvordan jeg skal gå frem?

BTW:Så signaturen din,er du Arild Haugen?

7115191[/snapback]

skal vi se.. gå på start, kontrolpanel,ytelse og veldlikehold, så systemgjenoppretting øverst til venstre så trykker du neste og setter på hvem dato du vill gjenoprette den til :)

btw: er ikke arild haugen men har snakket med han ett par ganger :)

Lenke til kommentar
hvordan så ut adressen?

7115203[/snapback]

WTF?? :hmm:

Jeg skjønner ikke hva du skriver...

7115254[/snapback]

:D ikke jeg heller :)....

den lenken alle klikker på...kan noen skrive den her?

7115273[/snapback]

Mener du linken til viruset som kan ødelegge maskinen eller til avast! 4 Home Edition?

Lenke til kommentar
til viruset.....!

7115308[/snapback]

Ehm nei, tviler på at neon lagrer linkne da XD

Og hvorfor vil du ha et virus som kansje ødelegger din og andres maskinger :hmm:

7115337[/snapback]

den ødelegger bare msn. men uansett så kjønner jeg ikke hvorfor noen vill ha linken ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...