Nordlys Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Noen her som har opplevd at displayet plutselig forsvinner fra lcd-skjermen? Uansett hva jeg da trykker på, f.eks. menyknapper, så vises ingenting på skjermen. Jeg får filmet, men ingenting annet virker. Tenker da på motlyskomp, effekter, hvitbalanse etc. Men setter jeg inn et annet batteri, fungerer det. Men så forsvinner det plutselig igjen. Skjønner ingenting. Veldig frustrerende, da jeg heller ikke får opp dato eller hvor mye batteri det er igjen. Gammelt kamera, javel, men håper og få svar lell. Kan jo hende det har vært tilsvarende problem på andre kamera? Thanks! Lenke til kommentar
Flums Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Har dette problemet løst seg? Lenke til kommentar
Nordlys Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Har dette problemet løst seg? 7193399[/snapback] Beklager sent svar. Håper fremdeles noen har en løsning eller forslag til hva det kan være. Har ikke løst seg enda nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå