sk1rty Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 En ting jeg lurer på. Hvorfor skal Rosenborg skifte drakter pga Royal League? 7161626[/snapback] Tipper at det for det første har noe med sponsorer å gjøre. Ikke alle som "sponser" samme kamper o.l. RBK hadde feks ikke samme reklame på Champions Leaguedraktene sine som på Tippeligadraktene siste året de var i Europa. For det andre... Forandring fryder! Lenke til kommentar
Tobinor Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Men samme hovedsponsor vel? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Stilrent og pent Så lenge de holder seg for gode til å lage draktene som så ut som noen bæreposer, som de gjorde for noen år siden så er det meste bra. Men noen må jo fram med nål og tråd for å lage to stjerner på drakten... Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg likte de. Særlig de svarte. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Kvite drakta synest eg ikkje er så flott, heilt grei, den svarte er betre. No skal det seiast at eg er Brann-tilhengar, men det er min meining uansett, blir litt kjedelig med kvite drakter. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Jeg liker også de svarte best Lenke til kommentar
iDude Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Var fine de Artig bilde forresten, svart/hvitt hvitt/svart tema på person og drakt. Av en eller annen grunn begynte jeg å nynne på George McCartney/Stevie Wonder's "Ebony and Ivory" Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Stygge som pokker... Synd å si det. Rosenborg har vel aldri heller hatt de fineste draktene i serien. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Noe sier meg at du ikke er RBK-fan... Synes de var stilige, jeg.. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Er ikke mitt lag i norge, men synes mer om de enn de fleste andre norske lag. Draktene deres derimot... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 HamKam sine drakter ser ut som dei kjem frå 80-talet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Endelig en RBK-drakt som ikke er klussa ned med 300 farger som i narvesen logoen! De skal være svarte og hvite! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå