Heilage Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Åh, det va så evig genialt. Dere som ikke va med kan bare angre så sinnsykt 7463225[/snapback] Hva ble resulaltet, og viktigst, handlingsforløpet? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Tøft å gjennomføre planen, masse virtuelle klemmer til Hugsoldatene Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Fikk dere filmet det? Og isåfall, når legger dere ut filmen? Hva med at vi kan ta en slik tur ved neste års HW-lan, for da kommer jeg forhåpentligvis nedover, og da er jeg med! Lenke til kommentar
T homas Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ser for meg alle marsere ut av hangaren og ned til karl johan^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Free Hugs - 9. desember 06 Først møtte man Mathias (Killerquo) utafor Narvesen ved Nationaltheateret stasjon. Satt og røyka litt, før man møtte tre jenter (Ragnhild, Therese og Rakel, for de som er interessert). Man gikk mot Karl Johan og etter at Mathias hadde kjøpt seg hansker rusla man oppover mot Egertorget igjen og skulle begynne. Mye folk der pga no konsertopplegg. Litt skummelt i begynnelsen, men gikk ikke veldig lang tid før man hadde fått et par klemmer og derifra gikk det stort sett bare oppover. Folk virka veldig positive, sjøl om det også var en del som overså oss glatt. På Egertorget forlot Rakel og Therese oss, men vi fikk med oss Linda som blei med oss på resten, omtrent. Etterhvert gikk vi bortover mot Stortinget, for så å vandre innom Spikersuppa og videre oppover mot slottet. På vei opp mot slottet møtte vi på en(eller to?) skoleklasse som alle ville ha klem og stilte seg omtrent i kø. Vel framme ved slottet hadde vi lyst til å klemme noen gardister, men de var lite villige og var redd for at vi skulle angripe Alt i alt fikk vi mangemange klemmer og alle var veldig koselige. Jeg fikk til og med bursdaggave av en palestiner (en røyk og en lighter) som først ikke skjønte hva som mentes med "Free Hugs", men når han først skjønte det henta han hele kameratgjengen. Jeg fikk gruppeklemmer, moseklemmer og forsiktige klemmer. En del stoppa meg og spørte hvorfor i gjorde detta, hvilken organisasjon vi representerte, osv.(noen trodde også at det va en utdrikkningslag). Og da man forklarte åssen det lå an, blei omtrent alle positivt overraska. Vi fikk også gruppeklem av "Alt for Rognan"-gutta ^^, Og vi konkluderte vel alle sammen med at det må gjentas! Vi filma, og har vel omtrent en time med råfilm. Skal redigeres og legges ut på youtube Ja, jeg er verdens dårligste til å fortelle, men dere skjønner sikkert tegninga. Endret 9. desember 2006 av bazukh Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ser for meg alle marsere ut av hangaren og ned til karl johan^^ 7463400[/snapback] Ja, hvis ikke _det_ hadde vært fett, så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Noes! Jeg har jo sprada på Karl Johan i dag. Kunne jo passa på å fått hilst på dere. Killerquo er jo heit. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Nå kan du angre nå Var vel egentlig ikke så veldig mye nedover Karl Johan. Mest på Egertorget (: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Vel overstått Dere har vært skikkelig flinke Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det var kjempegøy, og jeg gjør det mer enn gjerne igjen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Svarte da, jeg vil også dette. Dumt at de fra Kristiansand mistet interessen ganske fort Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 *snip* 7463402[/snapback] Kjempebra gjort, hørtes veldig gøy ut! Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) [slettet] Endret 31. oktober 2008 av Killerquo Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg trykka på linken på første sida, men videoen er visst fjernet.. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Filmen er vekke.. 7464672[/snapback] Jeg trykka på linken på første sida, men videoen er visst fjernet.. 7464675[/snapback] Neida, den er (: 7418958[/snapback] Endret 9. desember 2006 av TeggY Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Av ren nysjerrighet, sto det Free Hugs eller Gratis Klemmer på plakaten deres? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Free Hugs sto det Den har jeg forøvrig sett for en måned side siden det var noen som hadde den i signaturen siden... Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) [slettet] Endret 31. oktober 2008 av Killerquo Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det sto begge deler, skal jeg si deg! Var du i byen og fikk klem, kanskje, Gaston? 7464927[/snapback] Jeg ga.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå