Gå til innhold

Free Hugs til Diskusjon.no

Plakkulv

Anbefalte innlegg

Jeg vil høre deg definere ekle folk, Julie. Det er forskjellig på lite attraktiv, og en med spy utover skjorta. For meg har det ikke no å si hvordan de ser ut, bare de lukter nogenlunde levende, og ikke har seige kroppsvæsker klint i klæra  :thumbup:  :yes:

7114911[/snapback]

Ekkel som i "førtiseks år gammel mann som vil klemme deg og ta på rumpa di samtidig" og sånne ting. Jeg syns ikke at mindre pene folk er ekle, hehe.. :) Ikke fattige, merkelig kledde eller originale folk heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Jeg vil høre deg definere ekle folk, Julie. Det er forskjellig på lite attraktiv, og en med spy utover skjorta. For meg har det ikke no å si hvordan de ser ut, bare de lukter nogenlunde levende, og ikke har seige kroppsvæsker klint i klæra  :thumbup:  :yes:

7114911[/snapback]

Ekkel som i "førtiseks år gammel mann som vil klemme deg og ta på rumpa di samtidig" og sånne ting. Jeg syns ikke at mindre pene folk er ekle, hehe.. :) Ikke fattige, merkelig kledde eller originale folk heller.

7114930[/snapback]

Hulk ..snufs... du er såå snill voff voff :love: Jeg er bare 45, veldig original, pen som i en sjarmerende skrekkfilm, kommer uten klær (fordi alle de jeg har er umoderne), og sist men ikke minst så eier jeg nåla i veggen. Can I get a hug? :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hulk ..snufs... du er såå snill voff voff :love: Jeg er bare 45, veldig original, pen som i en sjarmerende skrekkfilm, kommer uten klær (fordi alle de jeg har er umoderne), og sist men ikke minst så eier jeg nåla i veggen. Can I get a hug? :blush:

7115024[/snapback]

Du er da ikke ekkel? Du er rå! :w00t:

7115032[/snapback]

Hysj da for svarte, jeg prøver å være sjarmerende for Juliess ... lav knurring ... bite i halen ... au, dårlig sjakktrekk :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Best du har noe bedre å stille opp med enn det jeg fikk i går :p

7115099[/snapback]

Du har ikke sett noe enda, baby. :cool:

Hei, here comes your daddy :love:

7115100[/snapback]

Ah. Mannen jeg ventet på!

7115136[/snapback]

Yes Marley, or Bob, if I can call you that. Next time in "big tit Oslo" on HW-treff, it's gonna be a treat ...Big voffers :thumbup:

Lenke til kommentar
Ikke gå alt for OT da, jeg kunne tenke meg å gjennomføre det her, jeg :)

7115181[/snapback]

Det virket trivelig ja. Kanskje jeg har tid til å bli med. :)

Yes Marley, or Bob, if I can call you that. Next time in "big tit Oslo" on HW-treff, it's gonna be a treat ...Big voffers :thumbup:

7115184[/snapback]

Sweet. :cool:

Lenke til kommentar
Den filmen er nydelig. Alle trenger en klem i hverdagen, og det er jo ikke no problem å gi gutter klem heller. For meg virker det som alt for mange har sperrer mot å klemme en av samme kjønn.

Hvem blir med på Karl Johan?!

7114710[/snapback]

JEG ER MED ^^,

Hvis det blir en helg, så er jeg med! :D

Jeg er hvertfall i kontakt med følelsene mine når jeg griner av å se denne videoen. Sikkert mange der ute som trenger en klem.

7114835[/snapback]

Word :ermm:

Klemmer er kooooos :love:

Lenke til kommentar
Den filmen er nydelig. Alle trenger en klem i hverdagen, og det er jo ikke no problem å gi gutter klem heller. For meg virker det som alt for mange har sperrer mot å klemme en av samme kjønn.

Hvem blir med på Karl Johan?!

7114710[/snapback]

Vi klemmer da masse vi?

Boys can hug!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...