Gå til innhold

Free Hugs til Diskusjon.no


Plakkulv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Free Hugs - 9. desember 06

 

Først møtte man Mathias (Killerquo) utafor Narvesen ved Nationaltheateret stasjon.

Satt og røyka litt, før man møtte tre jenter (Ragnhild, Therese og Rakel, for de som er interessert).

Man gikk mot Karl Johan og etter at Mathias hadde kjøpt seg hansker rusla man oppover mot Egertorget igjen og skulle begynne. Mye folk der pga no konsertopplegg.

Litt skummelt i begynnelsen, men gikk ikke veldig lang tid før man hadde fått et par klemmer og derifra gikk det stort sett bare oppover.

Folk virka veldig positive, sjøl om det også var en del som overså oss glatt.

På Egertorget forlot Rakel og Therese oss, men vi fikk med oss Linda som blei med oss på resten, omtrent.

 

Etterhvert gikk vi bortover mot Stortinget, for så å vandre innom Spikersuppa og videre oppover mot slottet. På vei opp mot slottet møtte vi på en(eller to?) skoleklasse som alle ville ha klem og stilte seg omtrent i kø. Vel framme ved slottet hadde vi lyst til å klemme noen gardister, men de var lite villige og var redd for at vi skulle angripe :ermm:

 

Alt i alt fikk vi mangemange klemmer og alle var veldig koselige.

Jeg fikk til og med bursdaggave av en palestiner (en røyk og en lighter) som først ikke skjønte hva som mentes med "Free Hugs", men når han først skjønte det henta han hele kameratgjengen.

Jeg fikk gruppeklemmer, moseklemmer og forsiktige klemmer.

 

En del stoppa meg og spørte hvorfor i gjorde detta, hvilken organisasjon vi representerte, osv.(noen trodde også at det va en utdrikkningslag). Og da man forklarte åssen det lå an, blei omtrent alle positivt overraska.

 

Vi fikk også gruppeklem av "Alt for Rognan"-gutta ^^,

 

Og vi konkluderte vel alle sammen med at det må gjentas!

 

 

Vi filma, og har vel omtrent en time med råfilm. Skal redigeres og legges ut på youtube :wee:

 

Ja, jeg er verdens dårligste til å fortelle, men dere skjønner sikkert tegninga.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...