Gå til innhold

Free Hugs til Diskusjon.no

Plakkulv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den filmen er nydelig. Alle trenger en klem i hverdagen, og det er jo ikke no problem å gi gutter klem heller. For meg virker det som alt for mange har sperrer mot å klemme en av samme kjønn.

Hvem blir med på Karl Johan?!

7114710[/snapback]

Bor for langt unna :cry:

Lenke til kommentar
Det blir ikke nå til helga, mendet må virkelig gjøres. Folket i Oslo er så kjipe! Man tør jo ikke prate med hverandre! Elsker det når noen kommer og bare vil slå av en prat, det er så hyggelig :love:

7114769[/snapback]

Finnes ikke noe som er hyggeligere. Bare si i fra, så blir jeg med =D

Lenke til kommentar
Hvis det blir en helg, så er jeg med! :D

Jeg er hvertfall i kontakt med følelsene mine når jeg griner av å se denne videoen. Sikkert mange der ute som trenger en klem.

7114835[/snapback]

Du, jeg, kaiern.

Vi tar på oss skilt, og tar ei helg i byen. Videokamera + ditt kamera trengs. Vil lager gruppeklem, også kan vi lukte godt :p

7114863[/snapback]

Deal!

Lenke til kommentar

Mer nyttig med videokamera når vi skal gjøre sånt, men som den sossen jeg er, jeg har DV-kamera også!! :D Så problem solved.

Da trenger vi skilt som det står "Gratis klem/klemmer" på. Samt noen flere som vil være med, eller det holder kanskje med tre? Jeg er hvertfall med. Da har vi begge kjønn, og da er det sikkert lett å få folk av alle mulige typer til å klemme.

Skjønner ikke hvorfor folk ikke gjør sånn her mer. Det er jo en vanvittig god ide. Må sikkert klemme noen ekle folk, men.. Alle har godt av en klem! :)

Lenke til kommentar
Mer nyttig med videokamera når vi skal gjøre sånt, men som den sossen jeg er, jeg har DV-kamera også!! :D Så problem solved.

Da trenger vi skilt som det står "Gratis klem/klemmer" på. Samt noen flere som vil være med, eller det holder kanskje med tre? Jeg er hvertfall med. Da har vi begge kjønn, og da er det sikkert lett å få folk av alle mulige typer til å klemme.

Skjønner ikke hvorfor folk ikke gjør sånn her mer. Det er jo en vanvittig god ide. Må sikkert klemme noen ekle folk, men.. Alle har godt av en klem! :)

7114885[/snapback]

Er absolutt en god ide, ja. Og synes absolutt vi burde gjøre det en helg.

Endret av kaiern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...