Gå til innhold

Bør Jeg Selge Min stasjonære pc?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en stasjonær pc, som jeg skal selge. Det var en som skulle ha den for 7000 kr. Bør jeg selge den for den prisen? Og hva kan jeg få, som er bedre enn med penga?

specs:

Skjerm: Samsung 930BF

Kabinett: Thermaltake Xaser Tsunami

Grafikkort: Gainward 6600GT

Prosessor: Intel Pentium 4, socket 478, 3,0 GHZ

harddisk: 200GB SATA

Ram: 2GB

Hovedkort: ASROCK P4V88+

Vifte: Zalman

Strømforsyning:Thermaltake TR2 430W

Skjerm: Samsung 930BF

Tastatur: Logitech G15

Mus: Følger ikke med.

Dvd: Samsung DVD-Brenner

EDIT: Har kjøpt den for 11 tusen.

Takker for alle svar :cool:

Endret av eXtreme-501
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
7000 kr er en bra pris for den maskinen der, prisen burde vell egentlig vært lavere. Du bør gå for det tilbudet ettersom noe dyrere er lureri. :)

Mvh Erling

7115197[/snapback]

Men det som er problemet her. Er at jeg vil kjøpe og bygge en annen pc med core 2 duo, for ca samme prisen. Og da vil det koste meg rundt 8-9 tusen, UTEN skjerm. :hmm:

Lenke til kommentar
7000 kr er en bra pris for den maskinen der, prisen burde vell egentlig vært lavere. Du bør gå for det tilbudet ettersom noe dyrere er lureri. :)

Mvh Erling

7115197[/snapback]

Men det som er problemet her. Er at jeg vil kjøpe og bygge en annen pc med core 2 duo, for ca samme prisen. Og da vil det koste meg rundt 8-9 tusen, UTEN skjerm. :hmm:

7115364[/snapback]

selg kun maskinen da:)

Lenke til kommentar

Mvh Erling

7115197[/snapback]

7115364[/snapback]

selg kun maskinen da:)

7115387[/snapback]

Ja, men da gidder ikke han som skal kjøpe den for 7000 da. Men skal ringe i morra å høre.

Endret av eXtreme-501
Lenke til kommentar
Du har jammen meg flaks når noen vil gi 7000 for den der. Du får langt mer enn det maskinen er verdt og bør takke ja til tilbudet umiddelbart. Hadde nesten fått dårlig samvittighet av å ta 7000 for den selv :)

7115566[/snapback]

Hvor mye tror du jeg kan selge den for uten skjerm? Azza til han samma mannen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Kr.7000 for dette "rasket" er en gavepakke.

Solgte nettopp et langt bedre "spekket" COre 2 DUo system for kr.5000. Og det syntes jeg var en "fair" pris.

PS og edit:

Slå til trådstarter... før kjøper våkner til dagens virkelighet/priser (nesten som å stjele godteri fra en liten unge dette her. Ufint, men enkelt).. :D

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Kr.7000 for dette "rasket" er en gavepakke.

Solgte nettopp et langt bedre "spekket" COre 2 DUo system for kr.5000. Og det syntes jeg var en "fair" pris.

PS og edit:

Slå til trådstarter... før kjøper våkner til dagens virkelighet/priser (nesten som å stjele godteri fra en liten unge dette her. Ufint, men enkelt).. :D

7115979[/snapback]

Ok, lol :D . Selger den i morra azz. Så får jeg se om jeg kjøper meg en bærbar. :thumbup:

Endret av eXtreme-501
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...