tHaZ Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Gjør en del grafiske prosjekter og videoer. og legger dem ofte på en webserver slik at kundene kan få se dem, eller hente dem ned. og synes det er litt kjipt med bare vanlig fil-liste på nettet. vil ha noe som ser litt flott ut. Så er det noen som vet om et flott php program som man kan liste alle filer i en katalog, og som gjerne ser fin og oversiktlig ut. eller som er veldig fleksibelt på tilpassing av design? eller et system som tillater innlogging, og forskjellige brukere. Mulighet for opplasting vil heller ikke være å forakte Endret 20. oktober 2006 av tHaZ Lenke til kommentar
phex Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Igen som har noen tips? Er på jakt etter noe lignende selv Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 <?php $directory = "./"; if ($handle = opendir($directory . '/')) { while (false !== ($file = readdir($handle))) { if($file != '..' && $file!= '.') { echo "<p> • <a href=\"$directory/$file\n\">$file\n</a></p>"; } } closedir($handle); } ?> Noe sånt no? Lenke til kommentar
tHaZ Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 takk! den der var ganske interessant! i hvert fall basic funksjon av fil listing. la til css og litt design på den, så det begynner å ligne på noe .) siden det ikke er noen andre forslag her så tror jeg at jeg går for den. eneste jeg trenger nå er et login system. jeg gir f.eks siden (www.eplekake.no/lastned) til en kunde. så logger han seg inn med et brukernavn og passord. og alt etter hvilket brukernavn eller passord kunden skriver inn så går den videre til enten www.eplekake.no/stein eller www.eplekake.no/vidar og flere som da er passordbeskyttede områder. kanskje ved at .htaccess evt. husker brukernavn og passord fra den første login skjermen? er det lett å mekke noe sånt eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå