Glenn Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Hei! Jeg merker med mitt Telio-abb at det er veldig vanskelig å komme igjennom, umulig stortsett, å ringe andre. Samme gjelder når noen ringer meg. Lang tid etter jeg har lagt på, kan det plutselig ringe og da ringer det lenge.. Noen andre som har problemer? Endret 20. oktober 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
schox Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hei! Jeg merker med mitt Telio-abb at det er veldig vanskelig å komme igjennom, umulig stortsett, å ringe andre. Samme gjelder når noen ringer meg. Lang tid etter jeg har lagt på, kan det plutselig ringe og da ringer det lenge.. Noen andre som har problemer? 7114333[/snapback] Jepp, har samme feil, og kommer heller ikke inn på telio.no/ch Når man ringer ut kommer det ikke "ringetone", men det ringer i andre enden, og hvis man legger på, fortsetter det bare å ringe i andre enden... (Automatisk telefonterrorist ) Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Ser ut til å fungere nå. Men kommer ikke inn på kundesidene. Står bare at det er en teknisk feil. Edit: Viste seg bare å være forsiden av kundesidene. Endret 20. oktober 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg hadde Telio tidligere og forlot de pga pris. Det virker på meg som om Telio har minst like mye utfall som de billigere konkurrentene. Jeg brukte voipstunt.com en periode og der var det aldri noen utfall som jeg merket (tiltross for at dette var tilnærmet helt gratis ringing til 45 land). Det samme kan jeg si om stabiliteten til Televoip som jeg bruker nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå