Gå til innhold

Hjelp til å få snes-spill på psp!

monkeyboogie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Google? Eller så kan du kjøpe deg en GBA/DS og få tilgang til en del SNES spillene på lovlig vis.

7114450[/snapback]

Forum er vel ikke til for å skrive 'google' er det vel?

Jeg vil anbefale å downgrade, enkelt å greit. Les guide her for å gjøre det.

Etter du har gjort det laster du ned snes9xTYL, dette finner du her, ca. midt på siden, jeg anbefaler deg å lese hele den artikkelen før du begynner med emulatorer, da vil du forstå mye mer.

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
Google? Eller så kan du kjøpe deg en GBA/DS og få tilgang til en del SNES spillene på lovlig vis.

7114450[/snapback]

Forum er vel ikke til for å skrive 'google' er det vel?

7114631[/snapback]

Det er heller ikke den riktige plassen for å spørre om emulatorer....

Endret av Bruskork
Lenke til kommentar
Emulatorer er som sagt lovlig, det finnes også lovlige roms, de nettsidene jeg har linket til inneholder ikke piratkopierte spill, de er legale.

7116158[/snapback]

Hva baserer du denne legaliteten på?

Snakk om emulatorer og hvordan det gjøres er fint lovlig, men jeg vil helst ikke se lenking til ROM-sider. Selv om det kan virke urettferdig, så har de fleste spillprodusenter fortsatt rettighetene til gamle spill (med unntak av noen som har gittdet fra seg).

AtW

Lenke til kommentar
Emulatorer er som sagt lovlig, det finnes også lovlige roms, de nettsidene jeg har linket til inneholder ikke piratkopierte spill, de er legale.

7116158[/snapback]

Hva baserer du denne legaliteten på?

Snakk om emulatorer og hvordan det gjøres er fint lovlig, men jeg vil helst ikke se lenking til ROM-sider. Selv om det kan virke urettferdig, så har de fleste spillprodusenter fortsatt rettighetene til gamle spill (med unntak av noen som har gittdet fra seg).

AtW

7116890[/snapback]

Hvis du hadde tatt deg tid til å titte på de nettsidene, så ville du sett at det ikke er komersielle roms, kun spill vanlige folk har laget selv, demoer, 3d-demoer o.l.

Fra Gameasylum:

The software below are public domain, non-commercial programs written with non commercial development systems.  They may be freely distributed.    If you feel that there is a file here that is not public domain please let us know immediately.  We are very carefull when listing roms to make sure they are within the public domain so we would appreciate you letting us know if you happen to see a file that should not belong here.

Fra Games roms

Please note - all roms hosted on www.gamesroms.com are 100% Legal and Public Domain Roms.

That means they are free to use and there are no copyright restrictions.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...