Gå til innhold

MS erobrer japan. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

In what can only be explained as Hell completely freezing over and Hitler ice skating a duet with Satan, Microsoft has sold out of its 90,000 unit alotment of the standard Blue Dragon Xbox 360 Core bundle, as well as its more limited edition, 10,000 Special Edition according to Next Generation

The special edition, of which there are about 10,000 units, sold out almost immediately, with the further 90,000 standard units selling fast. Next-Gen spoke to a number of retailers in Tokyo who reported brisk sales or sell-outs of allocations.

The Special Edition includes Blue Dragon, a Xbox 360 Core system, a Blue Dragon Faceplate and five figurines.

Link

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva vil det si  for meg og min xbox at de gjør det bra i japan?

7114259[/snapback]

Kort fortalt?

At MS tar over Japan og tar over hele markedet. Alle spillene vil bli laget til X360 :D

7114266[/snapback]

Nesten on topic. men jeg så en dokumentar her en dag om USA sin planlagde invasjon av japan og hva det ville kostet dem. De beregnet 500 000 døde, noe som var en del mer en normandie. PGA kamikaze bombere etc. Så japan er en hard nøtt å knekke. Spørs det om 360 er microsofts atom bombe. Eller om det faktisk er blue dragon som er det.

Lenke til kommentar

Nei, men vi kan kanskje alle, fanboys inkludert, være enige i at en litt jevnere fordeling på markedsandelene i samtlige verdensdeler er bra for fremtiden til konsollene? Bra for oss med andre ord.

Hardere konkurranse betyr jo at produsentene virkelig må levere varene for å få solgt produktene sine. Konsoll som spill og tilbehør.

Gledelig at det ser ut til å løsne "litt" for 360 i Asia.

Lenke til kommentar

Er det stand-up i alle trådene i kveld eller?

7114358[/snapback]

Det er vel heller det at enkelte folk sitter på jobb(jeg & avanore hvertfall) hvor hos min del så er det 16 timer arbeid blandet med stress og flere liter kaffe som gjør at vi er litt mindre saklige enn vanlig :w00t:

Lenke til kommentar

Er det stand-up i alle trådene i kveld eller?

7114358[/snapback]

Det er vel heller det at enkelte folk sitter på jobb(jeg & avanore hvertfall) hvor hos min del så er det 16 timer arbeid blandet med stress og flere liter kaffe som gjør at vi er litt mindre saklige enn vanlig :w00t:

7114364[/snapback]

Er ikke rart dere blir stresset når dere sitter her istedefor å gjøre jobben :p

Lenke til kommentar

hehe....Vel jobben min på kvelder er å ta de få telefonene som kommer fra østen + vente på noen fakturaer så da har man ikke stort mye å gjøre. Men på dagen så rekker jeg ikke å åpne internett før det kommer et eller annet som må gjøres.

Nok off topic! Back to topic:

Tror Ms kommer til å gjøre dte greit i Japan, men ikke den suksessen som både Nintendo og Sony har hatt der....

Lenke til kommentar
Nei, men vi kan kanskje alle, fanboys inkludert, være enige i at en litt jevnere fordeling på markedsandelene i samtlige verdensdeler er bra for fremtiden til konsollene? Bra for oss med andre ord.

Hardere konkurranse betyr jo at produsentene virkelig må levere varene for å få solgt produktene sine. Konsoll som spill og tilbehør.

Gledelig at det ser ut til å løsne "litt" for 360 i Asia.

7114360[/snapback]

Ja, i grove trekk så er dette heilt supert for oss som kundar. Uansett kva for 'side' me er på. No er det berre viktig at MS slepp meir spel som appelerar til den japanske marknaden. Det må ikkje bli speltørke no. Då øydelegg dei alt.

Lenke til kommentar
Absolutt. Kansje då vil japanske utviklarar verkeleg åpne døra for Microsofts boks. Og det igjen kan resultere i at kansje Hideo finn ut han skal lage ein Metal Gear til XBOX 720? :)

Eg må få lov å draume! :)

7114519[/snapback]

Da vil jeg drømme med deg! MGS-Serien er noe av de beste spillene som har blitt laget.

Lenke til kommentar
Absolutt. Kansje då vil japanske utviklarar verkeleg åpne døra for Microsofts boks. Og det igjen kan resultere i at kansje Hideo finn ut han skal lage ein Metal Gear til XBOX 720? :)

7114519[/snapback]

Ler litt inni meg nå. Det du sier er latterlig av flere grunner. Å den største er at Metal Gear 4 vil være det siste MGS spillet til Hideo. Han har sagt dette flere ganger og sier at han hovedsakelig var ferdig med serien etter 3ern. Men han lager dette for fansen. En måte å avslutte det på. Når han begynte å lage MGS så var det ingen spill som var på noen måte likt det. Men nå er det flere. Så nå vil han prøve noe nytt. Lage en film kanskje?

Lenke til kommentar

7114259[/snapback]

Det åpner jo opp for at flere japanske tredjepartsutviklere lager spill til konsollen, og muligens vil en liten brøkdel av disse nå Europa og USA. Men du må selvsagt ha interesse for disse obskure spillene for at det skal spille noe rolle.

Lenke til kommentar

Som eg sa, eg må få lov å draume litt.

Poenget med innlegget mitt var igrunn at eg håpar at japanske utviklarar ser at XBOX 360 har litt potensiale den òg.

Kva du syns om det eg skriv, er for meg vitterleg uintressant.

Neste gong du les kva eg skriv, og skal kommentera på ein nedverdigande måte, les innlegget i sin heilheit, også imellom linjene. Takk :)

Lenke til kommentar

7114519[/snapback]

Da vil jeg drømme med deg! MGS-Serien er noe av de beste spillene som har blitt laget.

7114532[/snapback]

Hadde ikkje hatt noe i mot dette. Fullførte MGS: The Twin Snakes på GC i dag :love: Flott gjensyn med MGS i bedre grafikk og lyd,samt mye bedre kontrollskjema. Blir å sette seg ned med MGS2 igjen på PS2 snart,såMGS3...

:wee:

EDIT: Det er godt å se at MS får slippe litt til der nede ja, tydelig at satsningen til MS gir gode resultater. Hardt for MS der nede altså, de skal ha respekt for å prøve så pass mye denne generasjonen :yes:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

7114259[/snapback]

Kort fortalt?

At MS tar over Japan og tar over hele markedet. Alle spillene vil bli laget til X360 :D

7114266[/snapback]

Nesten on topic. men jeg så en dokumentar her en dag om USA sin planlagde invasjon av japan og hva det ville kostet dem. De beregnet 500 000 døde, noe som var en del mer en normandie. PGA kamikaze bombere etc. Så japan er en hard nøtt å knekke. Spørs det om 360 er microsofts atom bombe. Eller om det faktisk er blue dragon som er det.

7114341[/snapback]

Var vel ikke 500 000? Mente det var 200-300 tusen jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...