Guybrush Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Hei Ser at dette kameraet ikke har fått så bra kritikk i tester... Men hvilken pris er det de blir testet ut ifra? Ser nå at prisen er nede i 3600.- i enkelte nettbutikker og nå har jeg sjansen til å kjøpe et for ca kr 2500.- Er det bare å løpe å kjøpe? Man finner vel ikke noe 4 Megapixel-kamera i denne prisklassen? Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: Den 2002-11-07 08:17, skrev Guybrush:HeiSer at dette kameraet ikke har fått så bra kritikk i tester...Men hvilken pris er det de blir testet ut ifra?Ser nå at prisen er nede i 3600.- i enkelte nettbutikker og nå har jeg sjansen til å kjøpe et for ca kr 2500.-Er det bare å løpe å kjøpe?Man finner vel ikke noe 4 Megapixel-kamera i denne prisklassen? Har også lest tildels elendige kritikker av dette kameraet. Men det er jo en god pris. Du må nok litt opp i pris for å finne et 4 megapixel-kamera. HP's nye 850 har jeg selv akkurat kjøpt, og er strålende fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå