hannekatrine Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Heisann! Noen som vet hvor jeg kan finne informasjon om kommende telefoner? Alle merker.. Har lyst på ny mobil, men vet ikke om jeg vil kjøpe en nå hvis det kommer noe bedre om et par måneder.. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Heisann! Noen som vet hvor jeg kan finne informasjon om kommende telefoner? Alle merker.. Har lyst på ny mobil, men vet ikke om jeg vil kjøpe en nå hvis det kommer noe bedre om et par måneder.. På forhånd takk! 7114161[/snapback] Newmobile.nl Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Da står og litt på amobil.no men trur ikkje det står fleire månder fram i tid.. fant dei som kommer denne måneden.... sitter og sikler etter ein Nokia N73 som virker som ein bra mobil... Litt dyr med sikkert vert det... EDIT: Her er noko eg fant på Amobil.no Endret 20. oktober 2006 av BigJaffa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå