Piratpjokken Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg elsker å spille volleyball. Morsomste sporten som er! Så jeg lurer på hvilke alternativer jeg har når jeg skal på folkehøyskole (planlegger litt ). Hvordan er det f.eks på hedmarktoppen? Noe organisert der? Eventuelt noen "sports universitet" eller hva man skal kalle det (bare for å se). Er det noe å satse på? Det er ingen klubber i nærheten av hvor jeg bor, så jeg har ikke peiling. Nå tenker jeg på skikkelig sandvolleyball med 2v2 Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Nå vet ikke jeg hvordan det er med Sandvolleyball, men jeg har spillt innendørs i 2 år og går 1. året på en slags "volleyball linje" Hvor jeg trener volleyball 3x2 timer i uka + 4 treninger om kvelden. Har ikke peiling. Du kan gå på Norges Idrettshøyskole. Eneste jeg kommer på i farta. Hvor bor du? Lenke til kommentar
DarkManX Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 På Sand kan du gå, det er en volleyball høyskole! har spilt volleyball i 2 år, skal til Polen på kretssamling med U19 Landslaget!!!!!!! Lenke til kommentar
roidrage Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Spørst litt hvor du er fra og hvor langt du er villig å flytte, men på Sand i Suldal er det Top Volley Norge-linje som du kan kombinere med evt. andre linjer dersom du vil feks bli elektriker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå