Gå til innhold

gammel bru, en del fargejusteringer i photoshop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempeflott buebro, som må ha vert en praktfullt tilskudd til den flotte beliggenheten når den en gang sto ferdig.

Må si jeg liker bildet godt, bare så synd med den nyere bjelkebroen som stjeler litt oppmerksomhet fra originalbroen.

Jeg må nesten få spørre hvor i landet denne flotte broen befinner seg?

Edit: Leif

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Kjempeflott buebro, som må ha vert en praktfullt tilskudd til den flotte beliggenheten når den en gang sto ferdig.

Må si jeg liker bildet godt, bare så synd med den nyere bjelkebroen som stjeler litt oppmerksomhet fra originalbroen.

Jeg må nesten få spørre hvor i landet denne flotte broen befinner seg?

Edit: Leif

7114093[/snapback]

befinner seg i sør-trøndelag, sør for lundamo.

Lenke til kommentar

Totalt off topic:

Du kan eventuelt dra til grensen mellom Lesja og Dovre. Ei elv som heter Jora. Litt lengre oppover i terrenget går jernbanen over samme elv, og om jeg ikke husker helt feil er den broen temmelig lik.

Er litt usikker på terrenget, men ta med klatreutsyr.

Skal hjemover til helga, og kan ta et eksempel da. Er bare nåltrær i nærheten så må nok justere enda mer for å få til de flotte høstfargene du har her.

Lenke til kommentar
Totalt off topic:

Du kan eventuelt dra til grensen mellom Lesja og Dovre. Ei elv som heter Jora. Litt lengre oppover i terrenget går jernbanen over samme elv, og om jeg ikke husker helt feil er den broen temmelig lik.

Er litt usikker på terrenget, men ta med klatreutsyr.

Skal hjemover til helga, og kan ta et eksempel da. Er bare nåltrær i nærheten så må nok justere enda mer for å få til de flotte høstfargene du har her.

7131673[/snapback]

Ok får håpe at det ikke er seriøs klatring det er snakk om.. ;)

Lenke til kommentar
Har du photoshop så kan du prøve å legge på en annen himmel. Ta bilde av en flott himmel, legge dette som nytt layer på bildet ditt, sett Blend mode til darken, og masker bort de plassene det ser rart ut (der hvor du får himmel uønskede plasser.

7132097[/snapback]

takk for tipset, skal prøve det.

spm.. masker? hvilke tool bruker du da?

er kun vandt til å lage textures i photoshop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...