Fotofashion Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Er noe problemer med bildet, så jeg må tilbake dit igjenn. Har dessverre ikke nok vidvinkel på kameraet, men får jobbe med det man har . Dessverre kommer jeg ikke lengre bak. Notat til meg selv, dra tilbake når skyene er mer spennende.. og ikke bare lys grå. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Kjempeflott buebro, som må ha vert en praktfullt tilskudd til den flotte beliggenheten når den en gang sto ferdig. Må si jeg liker bildet godt, bare så synd med den nyere bjelkebroen som stjeler litt oppmerksomhet fra originalbroen. Jeg må nesten få spørre hvor i landet denne flotte broen befinner seg? Edit: Leif Endret 20. oktober 2006 av fargoth Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Kjempeflott buebro, som må ha vert en praktfullt tilskudd til den flotte beliggenheten når den en gang sto ferdig.Må si jeg liker bildet godt, bare så synd med den nyere bjelkebroen som stjeler litt oppmerksomhet fra originalbroen. Jeg må nesten få spørre hvor i landet denne flotte broen befinner seg? Edit: Leif 7114093[/snapback] befinner seg i sør-trøndelag, sør for lundamo. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Vannet fikk en litt rar Half-Life følelse. Men ellers var det fint! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Du kunne jo prøvd å fjerne brua bak? Veldig stilig motiv mens syns brua bak er veldig i veien. Også været kunne vært bedre, altså det hadde sett finere ut om det var finere vær men absolutt ett flott motiv. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Du kunne jo prøvd å fjerne brua bak? Veldig stilig motiv mens syns brua bak er veldig i veien. Også været kunne vært bedre, altså det hadde sett finere ut om det var finere vær men absolutt ett flott motiv. 7116624[/snapback] hmm hva er best metode å gjøre det? Clone? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Mest sansynelig, ihvertfall de fleste steder. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Totalt off topic: Du kan eventuelt dra til grensen mellom Lesja og Dovre. Ei elv som heter Jora. Litt lengre oppover i terrenget går jernbanen over samme elv, og om jeg ikke husker helt feil er den broen temmelig lik. Er litt usikker på terrenget, men ta med klatreutsyr. Skal hjemover til helga, og kan ta et eksempel da. Er bare nåltrær i nærheten så må nok justere enda mer for å få til de flotte høstfargene du har her. Lenke til kommentar
perottol Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Har du photoshop så kan du prøve å legge på en annen himmel. Ta bilde av en flott himmel, legge dette som nytt layer på bildet ditt, sett Blend mode til darken, og masker bort de plassene det ser rart ut (der hvor du får himmel uønskede plasser. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Totalt off topic: Du kan eventuelt dra til grensen mellom Lesja og Dovre. Ei elv som heter Jora. Litt lengre oppover i terrenget går jernbanen over samme elv, og om jeg ikke husker helt feil er den broen temmelig lik. Er litt usikker på terrenget, men ta med klatreutsyr. Skal hjemover til helga, og kan ta et eksempel da. Er bare nåltrær i nærheten så må nok justere enda mer for å få til de flotte høstfargene du har her. 7131673[/snapback] Ok får håpe at det ikke er seriøs klatring det er snakk om.. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Har du photoshop så kan du prøve å legge på en annen himmel. Ta bilde av en flott himmel, legge dette som nytt layer på bildet ditt, sett Blend mode til darken, og masker bort de plassene det ser rart ut (der hvor du får himmel uønskede plasser. 7132097[/snapback] takk for tipset, skal prøve det. spm.. masker? hvilke tool bruker du da? er kun vandt til å lage textures i photoshop. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Under layer paletten så er det en firkant med runding inni. Det legger til en hvit firkant ved siden av bildet av det layeret. Der kan du tegne på sort, der det er sort så gjelder ikke det layeret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå