Snublefot Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) ................ Endret 10. oktober 2009 av Snublefot Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Northwave og iRoman. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Kjenner Hylol, Killerquo, Pjokk og Marley best. Mange jeg har møtt som er tøffe, men ser ikke på det som at jeg kjenner dem, siden jeg ikke helt har fått sjangsen enda Ser frem til flere treff, og hw-lan '07 Lenke til kommentar
Solid Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Jeg kjenner/vet om/har sett. Trommealvar | Vi gikk i barnehagen sammen. Samael | God venn. Flabben | Går i samme klasse og er en venn. Pels | Har møtt han en par tre ganger. Eckmann | Samme som Pels. Marley | Har sett han på t-banen. Kurume | Går på skolen min. DoctorMacabre | Går på skolen min. Oppdaterer hvis jeg kommer på fler. Endret 20. oktober 2006 av Solid Lenke til kommentar
Anira Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 De jeg kjenner best er vel MrLeftfield (duh? ), enitS og Ueland. Også kan jeg vel kanskje si at jeg "kjenner" mange som var på HW-møtet? Ble i hvert fall litt kjent med dem. Koselige mennesker, hele gjengen Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Kjenner: Speik, BrageC og Petoah. Går på samme skole Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Christer-R - Gikk på barne- og ungdomsskole sammen i ti år. Rome - Har sexet på henne et par ganger. Mongeland - Hadde konfirmasjonsleir sammen, og har sexet en god del i ettertid. Snakket med: Torinogut - Var på pokerlag sammen i dag. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 _Kjenner_ 4-5 stykker som har en brukerkonto her, men ingen av dem er særlig aktive. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Zaynt danielzu spokem Så vidt jeg vet... Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Går i klasse med Neptaz, nabo med WizendraW Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg omgir meg bare med kremen; Hanne, Steffyboy, Cun, Glint og Vero_nica. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Trondheim: Rome LarsP (Jeg trengte en venn over 20 til å kjøpe sprit til meg) Cun (Dennen mannen har ingen funksjon) Glint (God å ta på) Hanne (Se Glint) Sim (Jeg trengte en venn som skarret) arex1337 (Voll studentby) Hoaas (Voll studentby) DrKarlsen (Voll studentby) Bergen: wh1te (vi skal vel flytte sammen om et år) smårips eier (vi har hatt noen latenight affærer) Jonnar (midlertidig bosatt i Tromsø) Tiamin (kompis) MacManus (kompis) Phone (kompis) Duen (felleskapitalist) r (søtnos) Møtt: fredrikrb, Marley, Iceman, TLZ, Redhead, @kd/Dahl, kennethdammyr, Hylo, Killerquo, Alexanderhagen, Tomat-Ulf, Pac-Man, Pepsico, danielsn, psilocybe (ikke så mye møtt som stalket), mushi, Aalton og oysfaerg. Endret 25. oktober 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Anira Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Oh! Jeg gikk i samme klasse som kennethdammyr i tre år, så jeg kan vel si at jeg kjenner han også. Tenk å glemme noe sånt. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 - Inferno - og OHell - Går i samme klasse TLZ - Bor i bygda, kjenner familien (litt) og broren Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Kjenner kuroger og ett par andre Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Kjenner? Hvordan skal man definere det tro. Javel, møtt mer enn to ganger; mushi og Hylo. (Tar bilen og whiskyen min ) Ellers har jeg møtt (vilkårlig rekkefølge): Killerquo, Juliess, TSP, Redhead, Zanzel (veldig hyggelig fyr!), Bone, Dr3as, Lord-Myrrah, Bazukh, Marley, Steffyboy, Overklokk, jarmo, MrLeftfield og sikkert endel flere som jeg ikke husker nicket til. Om noen føler seg utelatt; Medlem av NAF (Norsk Alzheimer Forening) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Det interessante er ikke hvem jeg kjenner. Det interessante er hvem som kjenner meg. Og det er det vel egentlig bare to som er aktive på forumet som gjør. Håper på å bli kjent med noen på forumtreffet i Bergen samt HW-Lan 2007! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Den jeg kjenner best er vel karlsn, som går i klassen min. 7114164[/snapback] Du får stryk på mandag! Bare vent! Tenk å ikke nevne meg. Greit at du ikke vil vedkjenne at du er vennen min, men å ikke nevne meg, det er frekt! Vel, jeg har møtt Fredrik, og jeg kjenner og karlsn, fordi dama hans spiller på samme lag som meg. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Oj, jet lot faktisk ikke merke til det før nå, men "Skjenner" skriver "Kjenner" Å skjenne er jo å Kjefte? Jeg gleder meg til neste forum sammenkomst i allefall Mange som skal på TG07? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå