frk_1337 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Av de jeg husker brukernavnet på i farta; erroneous og smurstafa. Sikkert mange jeg ikke veit om : p Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 SaitekQ, Iskall og har møtt og snakket med Herr Brun, men kan vel ikke akkurat si at jeg kjenner han Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) KongKake Endret 30. desember 2009 av KK-f Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 quacecry eller noe sånt. xD Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Kjenner ikke fryktelig mange, men har jo truffet en del folk opp igjennom årene. Tar ikke sjansen på å ramse opp noen, kommer bare til å glemme folk. Dere vet hvem dere er Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 ^ Er ikke hele poenget med tråden at man skal se hvem ANDRE kjenner? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Vel, here goes isåfall. L4r5, Datasmurf, Lemon, darkness|, Sub-Lock, Lilium/Loveless/etc, b-real, bazuhk, Wheelman, Arinomi. Hvis noen føler seg uteglemt, så kan det være fordi jeg aldri har truffet dere, kun snakket på nett. Hvis så ikke er tilfelle beklager jeg på det sterkeste Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Eneste jeg har snakket med irl fra forumet er The Prophet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Vel, here goes isåfall. L4r5, Datasmurf, Lemon, darkness|, Sub-Lock, Lilium/Loveless/etc, b-real, bazuhk, Wheelman, Arinomi. Hvis noen føler seg uteglemt, så kan det være fordi jeg aldri har truffet dere, kun snakket på nett. Hvis så ikke er tilfelle beklager jeg på det sterkeste Vi møtte hverandre i den parken etter HW-fotballen i 07 var det? Du hadde ihvertfall jordbær med deg, det husker jeg Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Der ser du. Visste det var flere, men husket ikke alle som var med den gangen. Stemmer bra at jeg hadde med meg jordbær ja Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Har møtte mange her inne, men disse er vel de jeg "kjenner". WheelMan, Extractum, Lemon, Petter, MSg, HaterDiskus, Milanjo, Penis Trygve, TheMartine, docp, Gyr0, Mompen, langbraten. Sikkert noen som er glemt... Endret 4. august 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg kjenner sikkert en del, men hvertfall Nopros. Han og jeg gikk i første klasse sammen og møttes i snustråden for ett år siden igjen. Siden det har vi hengt masse sammen og blitt gode venner 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Vel, here goes isåfall. L4r5, Datasmurf, Lemon, darkness|, Sub-Lock, Lilium/Loveless/etc, b-real, bazuhk, Wheelman, Arinomi. Hvis noen føler seg uteglemt, så kan det være fordi jeg aldri har truffet dere, kun snakket på nett. Hvis så ikke er tilfelle beklager jeg på det sterkeste Hvem er denne bazuhk? Jeg føler vedkommende har kopiert nicket mitt litt. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg kjenner ingen. 1 Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg kjenner ingen. Du kan kjenne på meg 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Rdahl, men har har 1 innlegg og er ikkje aktiv Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg kjenner ingen. Du kan kjenne på meg Jippi! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå