Skjelvgråt Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ingen kjenner meg /Cut-Cut mode Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 La oss se.. Godt mulig jeg har glemt hunderogørten personer, jeg skylder på at jeg er senil. Ramser bare opp de jeg husker å ha møtt, kjenner ikke alle i like stor grad. Skrollan, Wheelman, Hengende lem, Lillium, b-real, Arinomi, Hidephix, Dukecoke, Sirslask, TinaM, Datasmurf, Amantia Muscaria, Danielsn, Charles Bass, Hrisebro, Danielzu, L4r5, ;p, Anfall, Dovito, Lemon, MSg, Luedotten, Sameboe, Samebror, Nyhus, Marley, Hylo, Bazukh, Iceman™, Snorre, Ueland, Aalton, Gar0, Flygende Rektum, Scotty, spioner, DJ_Dark, Mushi, TheMartine og -night- Jeg vet jeg har glemt flere personer, men kommer ikke på brukernavnet deres i farta.. Lenke til kommentar
Roeyskatt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hagr Men han vet ikke at jeg er her, tror jeg. :!: Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Varmit kjenner jeg, og jeg har truffet på Benny. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Kjenner Benny og henrik14 Går på samme skule EDIT: Kjenner foresten Rottweilerhannen, kjøpte ein Nokia n71 av han Endret 23. oktober 2009 av Sigurdl Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 kjenner kun Larsera som er en kamerat av meg:P Lenke til kommentar
schester Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Kjenner J@cob ^_^ Kjenner J@cob ^_^ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ingen Så jeg og MC er ingen? Spesielt Michael ;O Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Fann ut at ein i tyskklassen var Señor bukkake (tidlegare kadmium). Eg kjenner óg nokon andre brukare. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Av de jeg vet om kjenner jeg bare Webmaster Esso, siden han går i klassen min Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ammagad...etter TG? Alt for mange. Har jo møtt lzm hundre stykker herfra, og kjente et par-tre-fire-fem fra før. I tillegg har jeg møtt en og annen etter TG også. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Veit ikke helt hva som legges i å kjenne noen. Har jo møtt mange både på TG og forumtreff. Programvare ble jeg godt kjent med via forumet. De jeg kjenner (og hadde kjent uansett om det hadde vært for forumet eller ikke) er BakerHansen, Syn, uberkvaal, Tremolo, duligot, Barlie, LuringenOo og Randy Rhoads. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Bare en som kaller seg korka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg kjenner Eplefe, Hengende Lem, MSg, Glufsa, Aidskake, Chris_Lox og Aleksander_yo, og har møtt Wheelman, Bazukh, xBoffen, MrBjoern, Lemon og en håndfull andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå