Gå til innhold

Hvem kjenner du irl fra forumet?

danielsn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...

Jeg kjenner veldig godt:

Samebror

CampinCarl

Mrbjoern

n4w

Disse har jeg møtt, og hatt en ordentelig samtale med:

Msg

Haterdis

LueDotten

Glufsa

Lillium

Lemon

Kanin33

Blarcky

Onyx

TheMartine

b-real

Eplefe

Lactal

TøseGuri

Folk jeg vil møte, og ha en dannet samtale med:

Nopros

Datasmurf

L4r5

Lord Britishface

Latias

Wisbatov

Stonemeister

Jefecito

Steffengd

Egil

Schnell

Mikkel

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Har møtt tom waits for alice, Snorre, TSP, Haraldson, Aetius, faaeri, Alastor, Juliess, Mafo, RBW, Cyclo, ATWindsor, Simen1, Howard, Sir0, Jarmo, enden, Heilage, ilpostino, KVTL, Simon Aldra, Super8, CFD, ttt, Ueland, Wheelman, Skagen, k-ryeng, mads, marcuss og Wh1te. Sikkert glemt noen, begynner å bli gammal og senil.

Kjenner MiCro, salex og Pelokken ganske godt.

Er også endel andre, men jeg aner ikke nicket deres. Begynner å bli vanlig å få "ååhh, er det du som er Dotten på forumet!" slengt i trynet når jeg møter nye folk.

Lenke til kommentar

Jeg kan vel skryte på meg å ha møtt, og til tider tafset på, brukere som Glufsa/The Duke, Torg3r/Hengende Lem, MSg, Lemon, Samebrødrene, TinaM, Skrollan, TøseGuri, Sindre Aleksander, Bushmann, Mr.Anki, SpecialForce, Wh1te, Skag1/Skagen, Alastor, Dotten, Heilage, Juliess, RBW, Cyclo, Simen1, ilpostino, L4r5, Bazukh, Nyhus, Ueland, Kanin33, The Ghost, Todda7, Knopflerbruce, Hifiking, Tamw, Anfall, Breidablik, Arinomi, Danielzu, Datasmurf, Datating, Dotten, Dovito, Elanee, Exentler, iLoveCF, KongKake, Lemon, Lillium, Llandari, LueDotten, Mrbjoern, Programvare/Metalheart, TSP, Blarcky, Mimir, TheMartine, B-real, L4r5, og sikkert en haug fler.

Ingen fler nevnt, ingen fler glemt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...