Dr. Mobius Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Har møtt følgende personer, i tilfeldig rekkefølge: Darkness| Dr. Panda Tasmus Steffyboy Orresnei April Smårips_eier Petronius Tiamin Rasch DukeCoke Dr. Thomas TLZ Eplefe Det var flere også, men jeg kommer ikke på nicket akkurat nå. Lenke til kommentar
Snø Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Kjenner ingen. Elsker å være anonym. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Kjenner Stonemeister, noen som vil møte meg, jeg er 15 år, gutt og bor i ÅS... 7586005[/snapback] Hæ? trodde du var jente jeg Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg kjenner Frichassè! Ingen andre jeg vet om. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Kjenner Stonemeister, noen som vil møte meg, jeg er 15 år, gutt og bor i ÅS... 7586005[/snapback] Hæ? trodde du var jente jeg 7593383[/snapback] Hvorfor, er det navnet mitt? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg kjenner ikke noen. Jeg vet bare om noen som jeg ser ganske ofte, daglig. Skulle ønske jeg kjente noen, jeg er spesielt interessert i å kjenne ei dame som kan backe meg opp når jeg skriver dumme ting på forumet. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Føler at jeg "kjenner" en del, men de eneste jeg har møtt er Moget, Jannono og ItzFraggin Edit: Gammel tråd ja Endret 14. oktober 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 De jeg hittil har funnet eller vet om er:: krs1 Vegar(d) marvol GreVeen sindresp Så det så. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 *Peke og le på Nopros som bumpa gammel tråd* Ellers så kjenner jeg Dovito og ENkveim på forumet irl. Selv om ENkveim knapt har poster her og er veldig lite aktiv så får han telle han og^^ Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kjenner 10-20 på forumet. Traff også en god del av gjengen på HW-Lan for noen år siden tilbake. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Vet kun om en (kan sikkert være flere) jeg kjenner og det er Soapyashell. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Jeg kjenner veldig godt: Samebror CampinCarl Mrbjoern n4w Disse har jeg møtt, og hatt en ordentelig samtale med: Msg Haterdis LueDotten Glufsa Lillium Lemon Kanin33 Blarcky Onyx TheMartine b-real Eplefe Lactal TøseGuri Folk jeg vil møte, og ha en dannet samtale med: Nopros Datasmurf L4r5 Lord Britishface Latias Wisbatov Stonemeister Jefecito Steffengd Egil Schnell Mikkel Endret 15. oktober 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 mye mulig jeg har truffet noen her på tg...men kan ikke si for sikkert Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) redigerte det bort Endret 18. oktober 2009 av Nesebrus Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 jeg kjenner: et par folk på forumet Edit: redigerte det bort Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Kjenner ingen... Med mindre det er nokre ørstingar her... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Har møtt tom waits for alice, Snorre, TSP, Haraldson, Aetius, faaeri, Alastor, Juliess, Mafo, RBW, Cyclo, ATWindsor, Simen1, Howard, Sir0, Jarmo, enden, Heilage, ilpostino, KVTL, Simon Aldra, Super8, CFD, ttt, Ueland, Wheelman, Skagen, k-ryeng, mads, marcuss og Wh1te. Sikkert glemt noen, begynner å bli gammal og senil. Kjenner MiCro, salex og Pelokken ganske godt. Er også endel andre, men jeg aner ikke nicket deres. Begynner å bli vanlig å få "ååhh, er det du som er Dotten på forumet!" slengt i trynet når jeg møter nye folk. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Kjenner Applebee og Iskall rimelig godt. Hyggelige folk indeed. Edit: Gratulere Applebee med 1337 inlegg. Endret 19. oktober 2009 av SaitekQ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg kan vel skryte på meg å ha møtt, og til tider tafset på, brukere som Glufsa/The Duke, Torg3r/Hengende Lem, MSg, Lemon, Samebrødrene, TinaM, Skrollan, TøseGuri, Sindre Aleksander, Bushmann, Mr.Anki, SpecialForce, Wh1te, Skag1/Skagen, Alastor, Dotten, Heilage, Juliess, RBW, Cyclo, Simen1, ilpostino, L4r5, Bazukh, Nyhus, Ueland, Kanin33, The Ghost, Todda7, Knopflerbruce, Hifiking, Tamw, Anfall, Breidablik, Arinomi, Danielzu, Datasmurf, Datating, Dotten, Dovito, Elanee, Exentler, iLoveCF, KongKake, Lemon, Lillium, Llandari, LueDotten, Mrbjoern, Programvare/Metalheart, TSP, Blarcky, Mimir, TheMartine, B-real, L4r5, og sikkert en haug fler. Ingen fler nevnt, ingen fler glemt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå