the_cduck Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg har et KD7-RAID hovedkort med en 512mb ddr400-brikke. Jeg ser ikke ut til å få kjørt denne brikken på 400mhz, men 266, iallefall under benchmarking og Sandra. Hovedkortet derimot booter og viser DDR400 som fsb clock. Hva er galt? ;P [ Denne Melding var redigert av: the_cduck på 2002-11-07 08:03 ] Lenke til kommentar
klure Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Oppdater Sandra og de andre progammene kanskje? Kan være at den versjonen du har ikke støtter det, dermed klarer ikke å se det... Lenke til kommentar
Sfinx Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Det er at KD7-Raid støtter DDR400,men Viakt400 chipsetet støtter det ikke. Så det er nok derfor det står ddr400 i POST og det bare blir 266 i Sandra. :sad: Jeg har samme hovedkortet og jeg kjører den ddr400 brikke på 256 MB og der står det også ddr400 i POST. Sjekk hva ramen står som i BIOS.. kanskje du burde sette den til 333Mhz. Skal være bedre ytlese på kortet med denne inst. Lenke til kommentar
Sfinx Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: Den 2002-11-07 08:28, skrev klure:Oppdater Sandra og de andre progammene kanskje? Kan være at den versjonen du har ikke støtter det, dermed klarer ikke å se det... Kjører du RAID 0? Er ikke det litt riski da? Krasjer ene hdd så mister du alt. Tenkt på det? Lenke til kommentar
klure Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Setter mer pris på hastigheten. Dessuten er det ikke så stor sjanse for at en av diskene skal ryke, hadde vært værre hvis det hadde vært IBM *flame*flame* =) Har dessuten en 120mm vifte som står å blåser på diskene, så det bør øke levetiden en god del... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå