Gå til innhold

Får vi nokonsinne ein ny T68?

LMH

Anbefalte innlegg

Tenk om det hadde kommet en ny T68i som trådstarter sier. Men med dagens teknologi. Sammen designet, selvfølgelig, men med kamera, MP3 spiller osv. Da skulle jeg hatt den ;)

7299672[/snapback]

Eg trur ikkje det er fysisk mulig for eit menneske å vere meir enig enn kva eg er med deg akkurat no :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

T68(i) må vel kalles den beste mobiltelefonen noen gang laget? Når jeg har sett rundt omkring på forskjellige forum er det et tydelig flertall av de som mener T68i er den beste mobiltelefonen de noen gang har hatt. Selv hadde jeg masse FW problemer med T68i, men alikevel var den helt topp. Skjermen er den beste jeg noen sinne har sett. Den er på 101 x 80 piksler med 256 farger. Jeg syns den er like skarp som for eksempel Nokia 8800 med 208 x 208 piksler og 262.144 farger. Aner ikke hvorfor, men et eller annet gjør den skjermen enestående.

Når jeg i tillegg var den heldige eier av et digitalkamera til å sette på under, var jeg jo konge! Husker jeg syns det var fantastisk å kunne ta bilder med mobiltelefonen!

Noen som vet om det er mulig å få tak i spillene som var på T68i? Savner både det spillet der man skulle tegne streker uten å komme nærat de små flygende greiene, og hjernetrimspillet Q eller hva det het ;)

Lenke til kommentar

Frister å bestille en restaurert T68i nå. Originalt hovedkort i nytt deksel til under 50 $ + avgifter og forsendelse. Finnes billigere brukte også :love:

Har en T68i nå, men med ødelagt FW. Må nok flashes. kanskje det fungerer? ;)

Men sammtidig er Ericsson R380 sinnsykt fristende ;)

Lenke til kommentar
Har ein følelse av at telefonane som har "alt" i dag berre blir større, eller i alle fall, dei er større enn dei fleste andre. Telefonane som derimot er små og sexy har som regel vesentlege manglar. Fins det ikkje ei god blandig?

Samsung SGH i520?

Terjor

Lenke til kommentar

T68 var en flott mobil, men personlig skulle jeg gjerne sett en ny Nokia 6310. Ikke akkurat verdens peneste mobil, men den batterilevetiden er nok uslåelig. Så får vi noensinne en ny 6310?

6310

Andre favoritter var Siemens s35 og s55. Kjedelig at Siemens har slutta å lage bra mobiler.

Lenke til kommentar

joda, hadde en T68i som min andre telefon, mens bruttern hadde en T68 som fattern fant i en søppeødunk da han jobbet på Ericsson, som virket nydelig. den var og er jo en helt grei telefon som man klarer seg fint med i dag. PS: kan noen finne en gratis "naval fleet" eller "erix" til P910?

Lenke til kommentar

Som sagt, T68 representerte et kvantesprang for telefoner når den kom.

Den var kanskje ikke aller først med så mye, for meg var det mer kombinasjonen av funksjonalitet som var helt enestående. Fargeskjerm, blåtann, tri-band, MMS, WAP, GPRS. Den hadde kort sagt alt man kunne drømme om av funksjonalitet på den tiden. Og det i en av de minste telefonene.

Jeg har min ennå, med original firmware. Gullet begynner å flasse av, joysticken skranter litt på dårlige dager, gummibelegget bak sprekker opp, men det er rett og slett ingen på dagens marked som jeg har lyst på.

mvh

jl

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så på en del av ebay telefonene, men disse har vel ikke norsk T9 ordliste? Eller går det ann å spørre om det når man kjøper en refurbished telefon? Hvor mange forskjellige versioner lagde Ericsson av telefonene, var det en Skandinavisk, en europeisk (Tysk/Fransk/spansk....) og en internasjonal?

Lenke til kommentar
Er det ikke en engelsk side ute i den store vide internettverden som selger ubrukte klassike tlf .. skal se om jeg finner den

7239015[/snapback]

Finner du? :love:

7243879[/snapback]

Jeg finner!

Trykk meg --> :)

Det var jo ganske billig og. £39,99 for Ericsson R380, den med touchscreen!

Endret av OML
Lenke til kommentar
T68(i) og S55 var og er to utrolige telefoner :love: S55 er vel det beste jeg kan huske fra siemens!

post-53511-1163798567_thumb.jpgpost-53511-1163798804_thumb.jpg

7306527[/snapback]

Åhh! Er så enig! Savner min S55 :love: Fikk tak i en T68.. Meen så ville plutselig ikke knappene fungere :cry: Dritt at det måtte skje med akkurat DEN tlf'n... Var et "slit" å fa tak i den asså! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...