Gå til innhold

Sletting xbox live konto?

TheOats

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan sletter men en xbox live konto?

Har en for mye.

7113547[/snapback]

Du må ringe inn til Xbox support. Du oppgir brukernavn og kontoinfo og sier du ikke vil fortsette og abonere...

Det er litt tungvint men er dog eneste muligheten man har.

7117081[/snapback]

Litt rart egentlig at de ikke har en "slette konto" knapp på xbox.com

Takk for svaret uansett :)

Lenke til kommentar

Fann! De hadde ikke tid og kapasitet til å svare på spørsmålet mitt, men de hadde tydlig vis tid til å skrive det!

Idioter!

Hvorfor har Xbox så jævla dårlig service?

Har sendt mange mail men etter nummer 2 kommer de ikke frem. Har også prøvd å sende med andre adresser men får ikke svar.

Og vist man ringer så kan man bare velge svensk og engelsk! + At de har altid en jævlig lang kø så man kommer ikke igjennom, og det blir dyrt for dem med bare mobiltelefon.

Jeg vil ikke betale for den live kontoen mer men det virker som jeg må det siden jeg ikke kommer igjenom.

Det er vel servicen som må lide når man skal gi ut en så relativt billig konsoll.

Lenke til kommentar

Men hva i all verden er problemet egentlig ?? Det er jo bare å ikke bruke kontoen det da ? Den blir til silver og det koster ingenting..

Du vil ikke betale for den live kontoen mere sier du ? Du har jo betalt allerede for en viss periode.. (1 måned, 3 månender, 1 år osv) Er ikke noe giro i månenden da.. Så jeg skjønner ikke hva problemet er ?

Lenke til kommentar
Men hva i all verden er problemet egentlig ?? Det er jo bare å ikke bruke kontoen det da ? Den blir til silver og det koster ingenting..

Du vil ikke betale for den live kontoen mere sier du ? Du har jo betalt allerede for en viss periode.. (1 måned, 3 månender, 1 år osv) Er ikke noe giro i månenden da.. Så jeg skjønner ikke hva problemet er ?

7160123[/snapback]

Det er en vanlig xbox konto (gammel), det blir automatisk trukket 500.- penger fra kortet når abonomanget er ferdig, så jeg MÅ stenge den.

Det som er tingen er at jeg har 2 kontoer. Denne jeg vil slette var bare en prøve konto som var gratis i 2-3 månder, men så glemte jeg den litt å nå er den automatisk blit en "vanlig" konto.

Jeg har ikke lyst til å betale for 2.

Nei det er ikke giro, det blir bar trukket fra kortet.

Lenke til kommentar
Bare sperr betalinga fra banken, burde gå fint. Da går det nok av seg selv, skal du se.

7160605[/snapback]

Ja det kan være.

Men det er ganske idiotisk at det ikke finnes en klar og tydelig måte å slette en konto på, og at man ikke kommer igjennom på supporten.

Lenke til kommentar

Ja, akkurat dette er katastrofalt dårlig lagt opp. Både når det gjelder å avslutte abonnement på gamle Xbox, og når det gjelder å nedgradere fra Xbox Live Gold til Silver. Synes egentlig noen (du! ;)) burde vurdere å tipse Forbrukerombudet, TV2 hjelper deg eller lignende. Har vanskelig for å tro at det er i henhold til lover og regler at det skal være så vanskelig å avslutte.

Lenke til kommentar
Ja, akkurat dette er katastrofalt dårlig lagt opp. Både når det gjelder å avslutte abonnement på gamle Xbox, og når det gjelder å nedgradere fra Xbox Live Gold til Silver. Synes egentlig noen (du! ;)) burde vurdere å tipse Forbrukerombudet, TV2 hjelper deg eller lignende. Har vanskelig for å tro at det er i henhold til lover og regler at det skal være så vanskelig å avslutte.

7161232[/snapback]

Morsomt at du sier det, skrev inn en klage til forbrukerombudet i går kveld :)

Ja det er jo helt sykt egentlig hvor vanskelig det er.

Edit:

Sendte en mail til tv2 hjelper deg nettop.

Endret av TheOats
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Helt enig. De har jo mulighet til å endre Gold-subscription via Xbox.com nå, at man ikke har et valg om å avbryte Gold-medlemsskap er idiotisk.

Får virkelig håpe de endrer dette etterverdt.

Lenke til kommentar
Bare sperr betalinga fra banken, burde gå fint. Da går det nok av seg selv, skal du se.

7160605[/snapback]

Ja det virker som en siste utvei.

Men hvordan?

Vist jeg ringer til banken skal jeg bare si at de skal sperre xbox/Microsoft? Jeg har jo ikke kontonummeret pengene blir satt inn på.

Edit:

ARGH!! Kan ikke logge it av den profilen jeg bruker på xbox.com for å logge inn på den jeg ikke bruker!! FANN TA! :mad:

Endret av TheOats
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...