Itw Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Heisann Monterte opp den helt nye skjermen min i dag, og oppdaget nå at det er en pixel som henger, er det noen måte å få liv i den igjenn? Finnes det for eksempel et program som kan få den tilbake i drift igjenn`? Har jeg enda angrerett etter å ha tatt skjermen i bruk? Forslag til hva jeg kan gjøre? Btw så er pixeln lys grønn.. Endret 20. oktober 2006 av Itw Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Du har vel to ukers angrerett, om jeg ikke husker feil (: Lenke til kommentar
deepstar Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Heisann Monterte opp den helt nye skjermen min i dag, og oppdaget nå at det er en pixel som henger, er det noen måte å få liv i den igjenn? Finnes det for eksempel et program som kan få den tilbake i drift igjenn`? Har jeg enda angrerett etter å ha tatt skjermen i bruk? Forslag til hva jeg kan gjøre? Btw så er pixeln lys grønn.. 7113478[/snapback] Prøv dette programmet: http://www.dps.uk.com/freeware_DTP.htm Den har en stuck pixel exerciser Se om det funker. Gi tilbakemelding Lenke til kommentar
Itw Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Okei har testet den siste med den lille ruta + at jeg har prøvd å massere den litt men fortsatt stuck.. får vell bare sende den tilbake da.. litt synd, men men.. Lenke til kommentar
deepstar Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Okei har testet den siste med den lille ruta + at jeg har prøvd å massere den litt men fortsatt stuck.. får vell bare sende den tilbake da.. litt synd, men men.. 7113730[/snapback] Det var dumt Lenke til kommentar
Itw Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Ser nermere så kan det se ut som om den er hvit å etter hva jeg har forstått så kan ikke svarte å hvite fikses.. Men men god unskyldning til å flytte pc' tilbake til 40"lcd tv'n:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå