Enceladus Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Batteritiden er bare 2.5 timer som er oppgitt Ikke sats på denne, en bærbar uten batteritid er ikke noe gøy. Dette er selverfart da jeg absolutt skulle ha min første bærbare og den skulle jeg selvfølgelig ha på dagen. var 8000 kr rett i dass mener nå jeg. Spar opp penger og heller sats på noe bedre. Jeg kjøpte en powerbook 12 " for et år siden og er kjempeglad i den. Veldig lang batteritid, veldig lavt støynivå og utrolig hendig størrelse gjør denne til et uvurderlig arbeidsverktøy på både lesesalen og under forelesingene. Grøsser når jeg ser alle de som sitter der med sine 15 " maskiner som støyer så mye at man skulle tro de skulle lette, og med ledningen konstant plugget i veggen slik at mange snubler i dem. Kjøp heller kvalitet enn å sats på noe billig. Skal du ha en ok pc ville jeg anbefalt vennen din å bruke 8- 10. 000 kr på en bærbar. Godt investerte penger som han får mye glede av. (PS. Fikk nytt batteri for ikke lenge siden pga. Sony tabben.) 7159952[/snapback] Ja jeg har sagt det samme til han. Men han står på sin sak den stabeisen. Selv kommer jeg til å kjøpe kvalitet om jeg en dag skal ha meg en bærebar. Jeg har selv lært dette den vonde veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå